"Terrible, apocalíptico". El dramatisme de Pedro Piqueras li va tornar en forma de tuits molt enfadats amb la cadena. L'informatiu de Telecinco de les 21h no va deixar d'emetre's malgrat tenien els drets del Barça-Espanyol de les 21:30. El concepte d'avantmatx de Paolo Vasile és posar Piqueras i anuncis a tot drap. Els culers que van anar al camp van ser els únics que van emocionar-se amb l'adéu a un dels jugadors més carismàtics de la història del club. El jefecito és Vasile. L'equip d'esports d'El Nacional va gravar l'homenatge tal i com el van veure els espectadors al camp: la grada d'empeus, música emotiva, l'equip tècnic aplaudint i els jugadors fent-li el passadís.

Emoció que Telecinco va preferir substituir per anuncis de Seat, el patrocinador de la Copa. Tot s'hauria pogut solucionar eliminant 3 o 4 notícies de la crònica negra de Piqueras. No s'hagués ni notat. Però Mascherano no és Arbeloa. La xarxa ni oblida ni perdona:

comiat mascherano 2 efe

EFE

Amb els ulls humits, el seu fill Bruno en braços i el seu ídol Messi fent-li dos petons. Un camp emocionat i uns teleespectadors enfadats. Jaume Roures emetia el mateix partit en obert a la seva cadena GOL, però a les cases encara no tenen l'hàbit de posar-la i en el comandament a distància acostuma a estar al número 27 o més enllà. L'eslògan històric de Telecinco era La cadena amiga. Amiga de Florentino.