La gran cita ha sorprès els espectadors catalans i, sobretot, els ha regalat un safareig que no sabien ni que necessitaven. El nou format de dating produït per Incís i presentat per Dulceida ja ha publicat els vuit capítols a la plataforma de 3Cat, els quals no han passat gens desapercebuts. El final del programa narra com van quedar els camins de les parelles finalistes, però, evidentment, tot ha canviat des del rodatge. L'últim capítol deixa amb ganes de més i, per molt que 3Cat hagi publicat un extra a través de YouTube en un vídeo de deu minuts sobre l'actualitat de les parelles, encara hi ha marro entre els concursants, unes trames que cal ser desengranades. Per això, els concursants continuen sent convidats a estudis de ràdio per fer promoció d'aquest nou format i, sobretot, actualitzar-nos dels seus enrenous amorosos. Els últims a passar per La tarda de Catalunya Ràdio han sigut en Dani, l'Isaac, la Wen, el Xavi i la Paula.


Francesc Garriga feia un repàs de les trames de tots els concursants presents a l'estudi de ràdio i, en arribar al torn de la Paula, es quedaven tots de pasta de moniato. La Paula, una jove de 28 anys de Rosselló, ha sigut una de les protagonistes del format per la seva història d'amor amb en Guillem, un noi de 25 anys d'Olot. Tot i això, abans de deixar-se conquistar per l'olotí, la Paula també va tenir cites amb en Víctor, un altre concursant que havia generat molta tendresa, sobretot arran de les seves declaracions al Suplement de Catalunya Ràdio. La compatibilitat entre el Víctor i, la Paula era altíssima i segons la intel·ligència artificial, eren la parella ideal. Ara bé, el cor de la Paula es va acabar decantant per en Guillem. En el final del programa, en veure que l'amor amb en Guillem havia sortit granota, molts espectadors van reclamar a la Paula que ho intentés amb en Víctor, però ara ella, ha volgut destapar tota la veritat del seu vincle amb el Víctor. Atents.



La Paula ha revelat a La tarda de Catalunya Ràdio que la seva primera opció en el programa era en Víctor, però que darrere de càmeres, el noi de 32 anys de Sabadell, havia estat jugant a dues bandes: "Jo anava pel Víctor 100%, però hi ha molta història que no sabeu i no coneixeu. He dit moltes vegades que em penedeixo de no haver explicat coses que passaven darrere de càmeres perquè no s'entenen moltes coses. El que va passar va ser que el Víctor de seguida em va dir: 'ui no, jo vull marxar d'aquí, jo tinc dubtes, jo vull conèixer una persona que està fora'". En Víctor va deixar clar a la Paula que ell tenia el seu cor dedicat a una persona de fora que tot just acabava de conèixer abans del rodatge. És per aquest motiu que ella va decidir posar una barrera emocional per no caure en un amor impossible, i va optar per conèixer en Guillem.


Ara bé, el que ningú sabia era que el discurs d'en Víctor va canviar completament el dia que havien de decidir-se per una parella: "En el moment que havíem de girar-nos, el Víctor, amb qui ja havia tingut la cita llarga i en aquell moment m'havia dit que marxava sol i que volia continuar coneixent una persona de fora, em va dir: 'La cita amb tu ha sigut brutal, m'has trencat tots els esquemes, jo et vull seguir coneixent'". Els plans de la Paula van fer un gir de 180 graus i el més fort va arribar quan la Paula va veure el capítol. "El Víctor m'havia marejat, m'havia dit que marxava i jo estic començant a sentir cosetes pel Guillem. Que va passar, Que més endavant, quan vam tenir la cita amb el match ideal, si us fixeu, el Víctor diu: 'Bé, amb la Paula, una amistat o potser una possibilitat de parella', en aquell moment tenia nòvia. S'estaven coneixent; no era una relació formalitzada, però s'estaven coneixent. Jo quan vaig veure allò vaig dir, però com pot ser. Clar i tothom: 'Paula el Víctor, dona-li una oportunitat!' Quina oportunitat! Si tots els homes són iguals!".
Al Víctor li ha caigut la careta i a la Paula li hem col·locat la corona de reina. Simplement fantàstica.