A TV3 en general, i als programes de Toni Soler en particular per  tenir els presentadors més iconoclastes, hi ha un mal de difícil solució: els tuits de presentadors de TV3. Sovint són motiu de queixa al Parlament perquè es considera que els periodistes de la TV pública no poden exhibir cap biaix, per exemple indepe. No està resolt  perquè hi ha llibertat d'expressió. Han tingut problemes  pels seus tuits cares com Jair Domínguez o Toni Albà.  Ara li ha succeït a una altre presentador de Minoria absoluta: Magí Garcia, Modgi. A TV3 ja demanen el seu cap, fer-lo fora de la cadena, per un tuit seu de mal gust, amb el matís que és un tuit de l'any 2012.

Tuit de 2012
Modgi TV3

Modgi, l'any 2012 quan encara no podia saber que seria una cara de l'Està passant de TV3, va voler fer-se l'estripat amb humor negre, que sempre és delicat però quan es tracta de nens morts els peus han de ser de plom. El Modgi de fa tretze anys volia fer-se el destraler: "Ara no comencem a demonitzar bengales, També es poden fer servir per bones causes, com matar nens de l'Espanyol". Els més joves no recordaran el drama que es va viure al Camp de Sarrià quan un nen seguidor de l'Espanyol va rebre l'impacte al pit d'una bengala que el va matar. Des d'aleshores les bengales no poden entrar als camps però fa pocs dies a la Final de Champions els seguidors del PSG van encendre bengales en ple partit. Això ha fet que algun tuitaire trobés aquest tuit antic de Modgi que no va esborrar perquè en el seu moment va passar desapercebut. Ara Modgi ha hagut no d'esborrar el tuit sinó tot el seu compte de twitter. I un company de TV3, Joan Ramon Vallbé, perico indignat, demana que a Magí Garcia se'l faci fora de TV3:

Vallbé TV3

Vallbé el vol fora. la seva mala relació ve de lluny. Els pericos mai no han estat admiradors del pòdcast La sotana del qual forma part Modgi i sovint han tingut topades públiques amb els membres del pòdcast. Per això Vallbé parla sense embuts "miserable que no hauria de poder colaborar en cap mitjà de comunicació, mala persona i imbècil amb sotana", Enric Calpena, també de la CCMA  hi diu la seva més suau: "Que es disculpi". TV3 ja coneix la dita: qui dorm amb nens s'aixeca pixat.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!