N'hi ha que diuen que les Campos són l'equivalent les Kardashians dels Estats Units, una teoria que cobra sentit tenint en compte que, en ambdues famílies, cada temporada hi ha més i més enrenous i fantasmes del passat que reapareixen. Terelu Campos i Carmen Borrego, les dues filles de la icònica María Teresa Campos, han sigut, són i seran protagonistes de milers de maldecaps mediàtics amb el seu cognom. Ara bé, un dels pitjors malsons de les dues germanes sempre serà Edmundo Arrocet, humorista de Xile i exparella de María Teresa Campos poc abans que aquesta morís el setembre del 2023. Un exnòvio que tant Carmen Borrego com Terelu Campos han hagut d'aguantar de forma pública en moltíssimes ocasions: des d'entrevistes parlant de la relació amb la seva mare, com també fortes acusacions per part d'elles com a filles.

Just quan semblava que l'humorista ja s'havia quedat en el passat, Edmundo Arrocet ha reaparegut amb una burla brutal que no ha passat desapercebuda per les Campos i que, a més, també hi involucra un altre mal de cap del passat: Pipi Estrada, exparella de Terelu Campos del 2003 al 2005. Atents.

Carmen Borrego i Terelu Campos / Gtres
Carmen Borrego i Terelu Campos / Gtres
María Teresa Campos i Edmundo Arrocet  GTRES
María Teresa Campos i Edmundo Arrocet / Gtres
Alejandra Rubio, Álvaro Lobo i Edmundo Arrocet / GTRES
Alejandra Rubio amb el seu exnòvio i Edmundo Arrocet / Gtres

Edmundo Arrocet entregava un premi a Pipi Estrada quan no se li va ocórrer millor frase per dir que el següent: "Si la vida no hubiese cambiado tanto, estoy muy contento de entregar el premio a mi yerno", deia just al micròfon, robant-li tot el protagonisme a Pipi Estrada i marxant cames ajudeu-me de l'escenari mentre la gent reia i es posava les mans al cap. Els encarregats de recollir aquesta broma han sigut els periodistes de la revista Semana, els quals compartien aquest vídeo que es viralitzava per moments i arribava en mans d'Alejandra Rubio, filla de Terelu Campos. La neta de María Teresa Campos, qui mai va acabar de tenir un bon record de l'humorista, no podia quedar-se callada i decidia dedicar-li unes paraules entre els comentaris del vídeo. Completament enrabiada, i amb raó, escrivia el següent:"Hay que ser tonto, pero con ganas. Pobrecitos. Desde luego, como humorista no te ganas la vida… Acabamos de comprobarlo"

Un comentari que més tard ha acabat esborrant, però que va rebre resposta de ni més ni menys Pipi Estrada, qui decidia entrar en el joc encara que ell no participés directament a la broma. Pipi Estrada decidia respondre les paraules de la jove amb la següent reflexió: "El humor es para inteligentes, no hay falta de respeto". La resta d'opinions dels usuaris de la xarxa no diu el mateix. El públic reaccionava el vídeo posant-se les mans al cap pel comentari de l'humorista i dedicant-li unes quantes més cleques, igual que feia Alejandra Rubio, tot i acabar esborrant-ho.

La resposta d'Alejandra Rubio / Instagram
La resposta d'Alejandra Rubio / Instagram
La resposta de Pipi Estrada a Alejandra Rubio   Instagram
La resposta de Pipi Estrada a Alejandra Rubio / Instagram

Les Campos sempre generen molta repercussió en el bon i en el mal sentit. Una fama que durarà de generació en generació i de la qual hi ha persones com Edmundo Arrocet i Pipi Estrada volen continuar aprofitant-se.