Shakira porta un ritme frenètic. Enmig de l'espectacular gira mundial de Las Mujeres ya no lloran, la cantant va fer una parada per a presentar el projecte que en res veurà la llum i que fa mesos que promociona: Zootopia 2. La cantant repeteix com a veu de Gazelle, però, ara, se li suma un factor que fa que la pel·lícula sigui encara més important per a ella: els seus nens també hi participen. És per això que la presentació formal del film va ser un dia d'allò més especial per a la colombiana. Les imatges i vídeos de tots tres junts desfan els cors. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shakira (@shakira)

Shakira en un concert / Instagram
Shakira i la gasela de 'Zootropolis 2' / Instagram

Tot i els cops que li ha donat la vida, especialment en l'àmbit amorós, Shakira ha sabut refer-se i convertir-se en una estrella encara més brillant del que ja era. Amb el seu lema "Las mujeres ya no lloran, las mujeres facturan", la colombiana ha aconseguit donar la volta al que va ser el trencament d'una relació llarguíssima per infidelitat i mostrar a Piqué que l'únic que ha provocat és que ella sigui més forta. Tot i que el vincle amb el futbolista va acabar d'allò més destrossat, la relació amb els seus fills, no ha pogut anar millor. De fet, fins i tot se'ls ha emportat al seu terreny professional com vam veure amb l'estrena de la seva cançó 'The One' (interpretada per Sasha i Milan) i, com tornem a veure ara amb l'estrena del film. 

Concert Shakira als Estats Units / EFE
Shakira amb Coldplay i Milan i Sasha / Instagram

El passat divendres vam veure a Shakira d'allò més unida amb els seus fills. No tan sols acompanyaven a la seva mare per donar-li suport, sinó que ho feien perquè "ellos tienen una partecita pequeña en la película", explicava la colombiana als mitjans de comunicació. La cantant no podia estar més orgullosa dels seus fills: "Estic molt feliç d'estar amb una companyia tan bona avui", ha sentenciat ben emocionada. El trio feia goig de veure: tots tres de lila guapíssims amb una cara de felicitat indiscutible. I, encara més, és difícil dir qui va estar millor a la catifa: Sasha i Milan van brodar les entrevistes, tant en espanyol com en anglès. 

Shakira i els seus fills a la catifa vermella / Instagram
Shakira, Milan i Sasha amb la premsa / Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Disney Music (@disneymusic)

Per a veure la participació de tots tres en el film encara haurem d'esperar fins al 26 de novembre, però, podem anar entrant en la temàtica revivint el film anterior o escoltant a Shakira interpetant 'Zoo', cançó del film. Tant de bo que mai deixin de compartir passions, sigui la música, la interpretació o el doblatge. Quina família de talent!

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!