L'efecte Marta Sánchez s'escampa per les TV. Després que la cantant que li ha posat lletra a l'himne sigui entrevistada per tots els programes, des de Susanna Griso a Ferreras passant per Ana Rosa, les cadenes s'han vestit de rojigualdes, literalment. La cadena que més s'ha empeltat de nacionalisme espanyol és Telecinco, que des que els reis Felip i Letícia van visitar les seves instal·lacions i es van fer la foto amb Paolo Vasile, mai ha tornat a ser tan sagnant com quan a Aquí hay tomate desgranaven les amants del rei Joan Carles, quan era rei, que era més difícil que fer-ho ara. Telecinco té un programa diari i en directe que s'ensorra. Cámbiame és de la mateixa productora que Sálvame però fa un terç de la seva audiència. Prenem com a exemple divendres 16 de febrer: Sálvame va liderar amb un 15,3% per sobre de Tot es mou (10,8%) mentre al migdia els canvis de look de Telecinco i Cámbiame només seduïen un 6,3%. A la desesperada han optat per vestir Carlota Corredera amb la immensa bandera espanyola que oneja a la plaça de Colón de Madrid.

Una Corredera més prima que mai es deixa vestir amb el que calgui per esgarrapar dècimes d'audiència. El programa, de la productora catalana La Fábrica de la Tele, no té miraments polítics. Igual desestimen un concursant per dur un llaç groc etzivant-li que "vesteix avorrit" com es posen la bandera espanyola dient que "si Marta Sánchez le pone letra al himno nosotros vestimos a Carlota así". I ella feliç. Els avantatges de fer el programa en directe permeten arrapar-se a l'actualitat i discutir si "¿Realmente se pueden combinar el rojo y el amarillo? ¿Son dos colores que casan en moda? ¿Se puede utilizar más allá de su carga ideológica?". Vermell i groc combinen bé, sobretot entre la dreta espanyola:

cifuentes 12O  EFE

EFE

Agatha Ruiz de la Prada vestit espanya antena 3

Antena 3

Infanta Elena España  GTRES

GTRES

cambiame  Telecinco

Telecinco

Cifuentes, Ruiz de la Prada, la infanta o Corredera. Al final, millor un xandall vermell, que si te'l poses per anar dissabte al centre comercial et diran quillo però si se'l posa Pelayo Díaz fa fashion. L'influencer s'ha posat seriós: "Siempre que la gente se viste con los colores de la bandera hay polémica porque parece que eres de cierta ideología".  Compte amb Cámbiame, que el seu títol no sigui el seu epitafi.