Candela Serrat és la més coneguda dels tres fills de Joan Manuel Serrat. A diferència dels seus dos germans, en Queco, que es dedica a la producció audiovisual darrere les càmeres, o Maria Serrat, que ha construït la seva família a Austràlia com a periodista esportiva amb dos fills. Candela és actriu i el públic l'ha conegut pels seus papers a La Riera o a Seis Hermanas, on es va enamorar bojament de Dani Muriel, l'actor amb qui es va casar i forma una parella maquíssima que sempre presumeix el seu amor per la xarxa. Ambdós són molt actius per la xarxa per motius laborals i també per oci, a tots dos els agrada anar publicant algun dels seus moments junts i també algunes anècdotes amb els seus fills, però, sobretot, el que més destaca dels seus perfils són les dedicatòries d'amor que es fan l'un a l'altre, i recentment, han obert l'àlbum de fotografies durant les vacances d'estiu.


La parella d'actors es va casar l'any 2019 a Menorca, la seva illa preferida i un lloc que visiten. Fa un any els vèiem visitant l'illa just després del naixement del petit Dani, el segon fill que va néixer a principis d'agost del 2024. Aquest estiu han avançat les vacances i el matrimoni d'actors ja està visitant l'illa on han volgut recrear una imatge de fa sis anys a Monte Toro, la muntanya més alta de Menorca. Dani Muriel i Candela Serrat somreien en el mateix racó que ho feien just abans de casar-se l'any 2019. L'únic que havien canviat eren les ulleres de sol, una mica de canes, i òbviament, la companyia. Fa sis anys estaven a punt de comprometre's ells dos per tota la vida, i actualment, ja són quatre membres a la família. Aquestes són les dues fotografies en el mateix lloc però en anys diferents:


Dani Muriel ho publicava i escrivia: "NOW & THEN (Ahora y antes) Diferentes gafas de sol. Diferente pelo. Menorca y el Monte Toro es el mismo. Nuestro amor es mucho mayo. La segunda foto es de hace 6 años, justo antes de casarnos. La primera es de ahora, que somos 4. Las gafas de sol esconden el sueño que tenemos, pero nuestras sonrisas revelan la felicidad que vivimos. Las vacaciones en familia molan" A part d'aquest moment maquíssim de la parella, Dani Muriel també ens compartia un altre moment màgic de les vacances: el primer sant del Dani, i la primera vegada que l'actor ho celebra acompanyant del seu fill. És per aquest motiu que el mateix actor publicava una fotografia de pare i fill a la piscina amb el nadó amb un flotador i una emoticona de la corona que li tapa el rostre. Aquesta és la imatge de felicitació:

Dani Muriel li dedicava les següents paraules el passat 21 de juliol: "Feliz feliz en tu día, Dani! Es la primera vez que celebramos nuestro santo juntos, y me encanta poder compartirlo. Feliz San Daniel!" D'aquí a uns dies el petit de casa farà un any, i serà inevitable que el matrimoni d'actors torni a sentir nostàlgia del pas del temps. Fa sis anys eren sols a Menorca, a punt de donar-se el si vull, i ara, estan a punt de veure el seu segon fill bufar les veles per segon cop.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!