María Teresa Campos i les seves filles són, des de fa anys, estrelles de Telecinco. La cadena les cuida molt, i són moltes les ocasions en què fan evident tenir-les una gran estima. Prova d’això és el reality que van protagonitzar l’any passat, en el qual van obrir les portes de la seva immensa mansió i van descobrir als teleespectadors com és la seva rutina.

El programa va anar perdent audiència, anant de més a menys. Ara bé, segueixen apostant cegament en elles i prova d’això és el començament de les gravacions de la segona temporada. Encara que l’inflat pressupost que han destinat ho demostra encara més.

les campos a ny  telecinco

En aquesta nova entrega, les Campos han viatjat fins a Nova York per mostrar com són estant de viatge. Uns dies als Estats Units a tot luxe... i amb tot pagat per Telecinco. La cadena les ha portat a un espectacular hotel pel qual han pagat 5.000 € en només quatre nits. Més de mil euros el dia per tres suites a pocs metres de Times Square.

Look ha avançat el nom de l’hotel on s’han allotjat, compartint imatges de les habitacions.

FOTOS HOTEL CAMPOS

FOTOS HOTEL CAMPOS 2

Room Mate Hotels

El luxe començava ja des del principi, amb Terelu arribant a l’aeroport amb sis maletes més grans que ella. Davant d’això, la cadena havia de fer front a un cost de 1.200 € per excés d’equipatge

terelu campos maletes  telecinco

Telecinco

Sálvame ha contactat amb Raúl Prieto, director del programa que les ha acompanyat, que ha donat més detalls d’aquests dies allà: “Vam començar amb problemes, perquè en arribar a l’aeroport de Nova York van estar a punt de no deixar passar Carmen perquè el seu nom no estava bé posat al visat”.

Si a l’anterior temporada va ser la imatge de Terelu menjant porres la més comentada, ara ja han avançat que serà la d’ella canviant-les per frankfurts: “Terelu no ha deixat viu ni un lloc de hot dogs”.

Ara bé, un dels moments més comentats fins al moment ha estat la representació de María Teresa de Desayuno con diamantes, vestint-la com Audrey Hepburn. 

Tindrà aquesta gran despesa una bona recompensa en audiència?