Britney Spears no sap gaire de màrqueting, o almenys és el que sembla. L'artista va cometre un error greu, però ni s'ha disculpat ni de bon tros ha afirmat estar penedida sobre això. Què és exactament el que va passar en aquesta campanya de màrqueting?

La cantant i la seva línia de perfums

La intèrpret de "Baby One More Time" té la seva pròpia línia de perfums, línia que, volent enlairar-se, va obtenir al contrari (encara que no va ser tan extrem). El cas és que, en ser una línia pròpia de la cantant, no hi ha millor publicitat per a la marca que el fet que l'anunciï ella mateixa. Això atrauria els fanàtics de la intèrpret i faria que les vendes a poc a poc vagin pujant.

És per això que l'opció i la idea més assenyada per a l'equip de publicitat era que Britney Spears promocionés i anunciés aquesta línia de perfums. Tanmateix, no va resultar com s'esperava. Bàsicament perquè Britney Spears li va fer publicitat a la competència. En comptes de fer publicitat a la seva nova línia de perfums, el que va fer va ser fer-li publicitat a una línia de perfums d'Ariana Grande. Pot sonar com un acudit, però no. L'equip de publicitat va estar d'acord en deixar que Britney Spears fes un post a les seves xarxes socials, i li van donar total llibertat per fer-ho, i potser això va ser un greu error.

El que va dir Britney Spears sobre la marca que no havia de promocionar

La línia de perfums d'Ariana Grande era la seva competència directa. Malgrat això, Britney Spears va dir el següent a l'hora de publicitar la seva línia de perfums: "Sé que no he de dir això perquè tinc la meva pròpia línia de perfums... però estic obsessionada amb la línia de fragàncies d'Ariana Grande".

Bàsicament, Spears va enfonsar els seus perfums i va posar pel cel als de la competència, una cosa que no li va agradar per a res a la resta de l'equip, però la polèmica estava feta. Això va ser un problema per als inversors de la línia de perfums de Britney Spears, encara que el que ella volia realment era donar a conèixer l'espectacular fragància d'Ariana Grande, una cosa que no s'ha de fer quan es té convenis amb alguna marca. El que va fer la cantant de "Gimme More" no té molt sentit, ja que ni tan sols és propera a la intèrpret de "7 rings".