Poques persones hi ha més protagonistes que Belén Esteban. Cada vegada que l'estrella televisiva apareix en antena tothom calla perquè sap que en qualsevol moment pot deixar un vídeo pel record. La creadora de les mítiques frases, "PÁ-GA-ME", "Yo por mi hija MA-TO" o "Ni que fuera yo Bin Laden", ha anat regalant mems per la memòria col·lectiva i és pràcticament impossible no haver vist algun moment seu en algun vídeo. Belén Esteban agrada perquè és així, sincera, directa i no té pèls a la llengua per parlar de res. Aquí mateix hem repassat molts dels seus moments inèdits i cada vegada que obrim les xarxes per veure el seu perfil tan sols tenim una cosa clara, que hi pot aparèixer de tot.

Ara, però, la protagonista no està passant per un moment òptim perquè el seu fitxatge per La 1 amb 'La familia de la tele' ha deixat molt a desitjar. Les ocurrències de la col·laboradora del programa han passat a ser públiques, però l'audiència no li està somrient. Pràcticament, cada dia parlem de males xifres i, ahir, per exemple, el programa va ser superat per La 2. Les estrelles del programa s'han trobat en un escenari inèdit, que no s'havien trobat mai, i Belén Esteban va sorprendre fa uns dies en unes paraules en directe a plató: "Voy a decir una cosa, que a lo mejor meto la pata... Yo me quiero ir del programa". Les declaracions no van deixar indiferents a ningú, però l'estrella ha continuat. De fet, ahir, al costat de María Patiño i Inés Hernand, va aparèixer a la gala dels 10 anys de Netflix a Espanya.

Òbviament, Belén Esteban va ser preguntada pel seu moment més crític al plató i, davant d'un micròfon i una càmera de Gtres, va sorprendre revelant la resposta que va obtenir del programa: "No me han dejado... Totalmente... A ver, yo tengo que ser sincera. Yo lo he pasado mal, como creo que cada uno lo ha pasado a su manera. No me quería ir definitivamente, pero sí quería como un momento de decir: 'Basta'. Pero cuando tengo que estar, pues tengo que estar y este es el momento en el que tengo que estar y tengo que estar. ¿Qué nos va bien? Bien. ¿Qué nos va mal? Mal, pero, ¿sabes qué? Que vamos con mucha ilusión y que tenga que ser lo que tenga que ser". Belén Esteban, molt sincera parlant sobre les paraules de la discòrdia.
Inés Hernand comenta l'objectiu del programa: "Nos encontramos en un momento de estabilidad... Estamos intentando enganchar audiencia" i María Patíño culmina amb una crítica: "Jamás había visto tanta fijación por un programa que aparentemente tampoco se supone que está destacando". 'La familia de la tele' està en un camí difícil, la consolidació de les audiències, però Belén Esteban ho deixa clar, és el moment de ser-hi. Estarem pendents de veure com evoluciona el programa.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!