El dia que les TV de pagament van comprar tots els grans drets esportius, futbol, F-1, motociclisme, bàsquet, handbol... les cadenes convencionals van començar a assumir que perdien una de les grans cartes per ser líders. Amb Movistar i DAZN com a dues grans empreses de TV que emeten futbol de pagament, queda poc per emetre en obert, gratis. Els partits de la selecció espanyola són les poques ocasions en què es pot veure futbol en obert i TVE gasta molts diners per comprar el Mundial, l'Eurocopa o les fases classificatòries que tenen molt menys interès. Però un Espanya-Turquia en obert és capaç de fer molta audiència per un sol motiu: poder veure futbol sense pagar. El partit era irrellevant, Espanya estava classificada, no jugaven les dues estrelles Lamine Yamal ni Pedri i era un dimarts a la nit. Doncs Espanya va rendir-se a un 29,4% amb 4 milions d'espectadors, xifres rondant el 30%. Inèdit. A Catalunya la Roja va fer un 20% de share: líder. Va ensorrar El hormiguero a un trist 14,4% amb Álvaro Morte. Al segon prime time va arrasar David Broncano amb Lolita, un gran i líder 15,5% a la seva franja. En coincidència de mitja hora, Motos va guanyar a Broncano, però La Revuelta s'imposa a la sèrie d'Antena 3. El Catalunya-Palestina també va ser líder a TV3 però amb la meitat d'audiència a les 6 de la tarda, va fer un 14,5% i 171 mil espectadors. El Sense ficció sobre l'amiant va fer un 10%.


ELS PROGRAMES MÉS VISTOS A CATALUNYA
TELENOTICIES VESPRE 396mil 21,7
TELENOTICIES MIGDIA 354mil 28,5
FUTBOL:CLASIFICACION MUNDIAL / ESPAÑA-TURQUIA 353mil 19,9
ESTA PASSANT 258mil 16,4
CUINES / MONIATO ROSTIT AMB AMETLLES 241mil 18,5
COM SI FOS AHIR 229mil 19,2
TELENOTICIES COMARQUES 225mil 22,4
PASAPALABRA 217mil 14,1
EL HORMIGUERO / ALVARO MORTE 204mil 12,8
ANTENA 3 NOTICIAS 2 193mil 10,7
FUTBOL:AMISTOS / CATALUNYA-PALESTINA 175mil 14,8
ELS 10 PROGRAMES MÉS VISTOS DEL PRIME TIME A ESPANYA
1. (La1) FUTBOL:CLASIFICACION MUNDIAL <ESPAÑA-TURQUIA>: 29,4% 3.968.000
2. (Antena3) EL HORMIGUERO <ALVARO MORTE>: 14,4% 1.895.000
3. (La1) LA REVUELTA <LOLITA FLORES-SAJA & MOTAZ>: 15,5% 1.411.000
4. (Telecinco) LA ISLA DE LAS TENTACIONES: 9,5% 1.273.000
5. (La Sexta) EL INTERMEDIO: 6,6% 898.000
6. (Antena3) RENACER: 11,3% 745.000
7. (Cuatro) FIRST DATES: 5,6% 742.000
8. (Telecinco) LA QUE SE AVECINA: 10,1% 737.000
9. (La2) CIFRAS Y LETRAS: 4,9% 687.000
10. (La Sexta) BATALLA DE RESTAURANTES: 4,6% 380.000.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!