Persona infiltrada i Zapeando són dos programes d'èxit que tenen en comú Anna Simón. La de Mollet del Vallés té, als seus 36 anys, una carrera consolidada i dues boques per alimentar. No són fills sinó gossos, Roc i Rym. Els ensenya tant que tenen el seu propi hastag, #RymRoc. Ara Simón fa com tantes instagramers, (676 mil seguidors): cobrar per promociar algun producte. El seu cas és un fabricant de mobles. Passa que s'ha quedat curta, el sofà de la foto fa llastimeta, Anna Simón no hi cap:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Anna Simon Marí (@annasimonmari) on

Alta com un Sant Pau i amb les cames encongides, no es pot estar tan incòmode al sofà de casa. Els 676 mil fans es llencen a recaptar fons per comprar-li un sofà nou:

  • manuelmorslrsAnna te hace falta un sofá un poco más grande para que no estés tan encogida estarías comodisi
  • sandragvillar Ana ese sillón es muuu chico xa ti😂😂
  • brucebrotherinspainQuerida Ana, te voy a regalar un sofá en condiciones..😘😘
  • carmenmatu29 Ana muy guapa hija y tus perros muy lindos, pero te falta sofá, tienes las piernas liaditas😊😊😊😊ç
  •  ramsessanchezp Hago un llamamiento a los seguidores de anna simón hay que hacer una guardiola o hucha de money para comprarle un sofá la pobre no cabe en el de la foto 

anna simon sofa promo insta

Els followers tenen a instastories de la catalana un link d'una botiga de mobles. L'estratègia comercial és bona: mostrar un vip molt incòmode i linkar a una web de sofàs. Encara bo que ningú no li recorda a Simón que és catalana i fa negoci. Totes les instagramers ho fan. Ella si més no, ho fa amb molta gràcia.

T'ha fet servei aquest article? Per seguir garantint una informació compromesa, valenta i rigorosa, necessitem el teu suport. La nostra independència també depèn de tu.
Subscriu-te a ElNacional.cat