L'aniversari sempre és un dia molt especial. Celebrar els anys et fa sentir viu, i a la vegada, et fa envair la nostàlgia del pas del temps mentre bufes les espelmes, però rebre les felicitacions i dedicatòries dels que més estimes no té preu, i encara que és inevitable sentir-se incòmode quan et canten la cançó de 'Per molts anys!', avui des d'EN Blau li dediquem aquesta cançó a Anna Castillo. L'actriu de projectes d'èxit com la pel·lícula La Llamada, Adú, Girasoles silvestres, Nowhere o sèries com Un cuento perfecto o Su majestad avui, 9 d'octubre fa 32 anys i ja ens ha començat a compartir alguns dels moments més especials.


La catalana que actualment viu a Madrid és una de les celebritats preferides per a molts i que té una relació molt seguida pels fans de les històries d'Elisabet Benavent. Anna Castillo es va enamorar d'Álvaro Mel mentre gravaven l'adaptació del llibre Un Cuento Perfecto per Netflix, i des d'aquell projecte, la parella desfà la xarxa cada vegada que publiquen alguna fotografia junts. Una relació molt seguida per als espectadors de la minisèrie que, en un dia com avui, ja esperen veure i llegir les dedicatòries. L'any passat ens van enamorar amb un petó de pel·lícula (mai més ben dit) i aquest any, ben segur que l'actriu tornarà a reunir els seus amics en un sopar, tot i això, Álvaro Mel ja s'ha avançat i l'ha felicitat via stories amb un vídeo seu on hi ha escrit: "Happy Birthday a la más xulita"


De moment, no sabem més detalls sobre com viuran el dia, l'únic que hem vist és que Anna Castillo ja ha bufat les espelmes amb el número 32, i ho ha fet amb una altra de les seves persones preferides, la seva germana petita Eva, la qual apareix igual o més il·lusionada que l'actriu en el vídeo. Una espelma amb el número 3, i dues espelmes més simbòliques que formen el 2 clavades en un petit pastís que sembla de xocolata, aquest era el moment:

A part del seu xicot i la seva germana, Anna Castillo també rebia la dedicatòria de la seva mare, qui la felicitava en privat des del seu perfil d'Instagram, però que l'actriu ha volgut compartir públicament. Aquest era, sens dubte, el detall que li feia més il·lusió i, per això, no volia no publicar-ho. La seva mare penjava un vídeo de l'Anna Castillo quan era petita on podem comprovar que li encantava que la gravessin i que, sobretot la càmera l'estima d'ençà que era una nena. Una petita Anna Castillo amb la cara plena de purpurina que ja li agradava ser molt expressiva i delectar-nos amb la mirada. "Mi madre me felicita el cumple con un vídeo demostración de mi amor por la purpurina y por ser una petarda, desde hace muchos años" escrivia just davall de la captura, aquest és el vídeo en qüestió:
Avui no pararem de veure dedicatòries d'amor per l'actriu, i una altra persona que no podíem no mencionar és Greta Fernández, actriu i íntima amiga d'Anna Castillo que ja l'ha felicitat per la xarxa i ha optat per fer-ho amb un vídeo molt quotidià de la catalana on ens anunciava que s'havien retrobat, i que, sí que celebraran l'aniversari: "Ja per fi juntes per celebrar l'aniversari de l'Anna, que és la millor i l'estimo tant que em moro" Maquíssim.

Fa poques hores que acaba de fer els 32 anys i el llistat de felicitacions no para de créixer. Des d'EN Blau ens hi sumem, moltes felicitats!
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!