Alice Campello és coneguda com una de les influencers més importants a Europa, relacionada amb el tema de la moda i la bellesa, en part per la seva relació amb Álvaro Morata. Ella sempre s'ha mostrat molt elegant i estratègica, mentre que el futbolista sempre ha estat més reservat i familiar. Tots dos sempre han estat embolicats en la pressió mediàtica, i molt més en aquest últim any en què van decidir donar-se una segona oportunitat després d'anunciar la seva ruptura. Per la relació que els uneix des de fa anys i la família que han construït van voler lluitar, però sembla que el matrimoni té massa fissures. Es continua parlant de "terceres persones", encara que tots dos sempre ho desmenteixen i és una cosa que volen deixar clar.
Entre compromisos i xarxes socials, la italiana va crear la seva pròpia firma de cosmètica, un mercat molt saturat, però que a ella li ha funcionat amb notable èxit fins a assolir xifres milionàries. Tanmateix, aquest últim any en què l'amor està sent un veritable mal de cap, tampoc ha tancat amb dades positives la seva empresa. Estan sent moments complicats en què s'està veient superada per la crisi amb el seu marit
Segons Alexia Rivas, el futbolista “m’assegura que no hi ha cap tercera persona i infidelitat, menys”, ha dit en referència a les especulacions que apuntaven a aquest possible motiu de crisi. A més, “m’ho jura gairebé pels seus fills”. Simplement el matrimoni no funciona, ha patit un important desgast
Les xifres milionàries d'Alice Campello en hores baixes per la ruptura amb Morata
Alice Campello intenta continuar amb la seva agenda encara que siguin moments complicats. Amb motiu de la seva crisi amb Álvaro Morata s'ha exposat més messiànicament, tot i això això no s'ha traduït en un benefici en vendes. El 2023, la seva marca de cosmètica Masqmai va tancar amb una facturació de 7,8 milions d'euros, consolidant-se dins d'un sector ferotgement competitiu. El 2024, en canvi, els números van descendir fins als 4,8 milions, amb un total actiu de 2,9 milions. Encara que l'empresa es manté sanejada per uns bons batos, les pèrdues són molt notòries.
Pot haver baixat el nombre de vendes per la saturació del mercat o els nous competidors, o simplement perquè aquests dos últims anys la seva vida sentimental ha estat més important que la laboral. Per sort el seu negoci, Masqmai, és impulsat per altres influencers de renom com Violeta Mangriñán, Laura Matamoros o María Martín de Pozuelo.
El mes de setembre passat Alice i Álvaro es van ajuntar per formar una nova empresa orientada al lifestyle, amb la intenció de diversificar la seva estructura empresarial. Paral·lelament, Alice manté altres societats actives, entre elles el seu hòlding, que el 2024 va presentar xifres més discretes, vuit-cents mil euros facturats i un total actiu de 2,9 milions.
Les seves altres dues empreses s'engloben dins del Holding Campello SL, una d'elles dedicada al tèxtil, Akala Fashion Group SL, i una altra centrada en la compravenda immobiliària, ACH Real State Capital SL.
