Sovint, els espectadors d'alguns programes i informatius fan comentaris des del sofà de casa seva. Però sorprèn quan aquests comentaris els verbalitza en veu alta algú que treballa en aquests mateixos programes.

juan ballesteros

Juan Ballesteros (TVE)

És el que ha passat amb el periodista de RTVE, Juan Ballesteros, que des de la delegació territorial a Castella-La Manxa, feia una connexió que no ha passat desapercebuda parlant de les temperatures: “Alerta amarilla, efectivamente, como dices, que es que va a hacer una temperatura máxima aquí, en Ciudad Real, de 37 grados, casi mi fiebre en términos de temperatura corporal. No les voy a aburrir con recomendaciones por el calor, ya tienen bastantes con la pandemia. Hay una que dice que a estas horas centrales del día no estemos al sol, que es lo que yo estoy haciendo ahora. Así que, si te parece, Manu, despedimos la conexión a los compañeros de Torrespaña que, probablemente, tengan cosas más interesantes que contar”. Chim pum.

 

Una intervenció que hores després ha rebut una petita cleca en forma de finezza per part d'un company de cadena, el meteoròleg català Albert Barniol. Quan donava el temps al vespre, ha deixat anar una galeta al seu ocurrent col·lega: "Hola, muy buenas noches, el calor sigue siendo noticia y, aunque estemos en verano, aunque el cuñado que tenemos todos dentro nos diga que es normal que haga calor en verano, la verdad es que la persistencia de estas altas temperaturas en algunos lugares desde hace muchos días está haciendo que este episodio sea relevante”.

 

Estarem atents a la pròxima connexió de Ballesteros.