La vam conèixer quan només tenia 18 anys i era una nena que agradava per la seva innocència, il·lusió i sobretot pel seu talent cada vegada que pujava en un escenari. Aitana Ocaña es va endur la medalla de plata d'Operación Triunfo 2017, però ha aconseguit la medalla d'or en èxit i fama. Aviat farà nou anys de l'inici de la carrera musical d'Aitana i la nostàlgia s'apodera especialment dels fans cada 27 de juny, el dia de l'aniversari de l'artista. Una data que tots els fans tenen marcada al calendari i que aquest cap de setmana Aitana ha celebrat per la porta gran. Des d'una sorpresa damunt l'escenari durant el seu concert a Avilés fins a un sopar amb una taula llarguíssima plena de la seva família, amics i amb un menú amb essència catalana. Atents.


El Cuarto Azul World Tour feia parada a Avilés en una nit molt especial que acabar amb l'aniversari d'Aitana a les dotze de la nit com a cirereta del pastís. Els fans d'Astúries sabia perfectament que l'artista faltaven poques hores perquè Aitana fes els 27 anys, una nit molt especial que va acabar amb un pastís damunt l'escenari i milers de persones cantant l'aniversari feliç per Aitana i també per a en Manu Rico, ballarí de la gira que també feia anys aquest dia. Un moment maquíssim que va incendiar la xarxa i que va fer del concert d'Avilés una nit encara més màgica:
La celebració no es va acabar aquí. Aitana va voler bufar les espelmes dels 27 anys per la porta gran amb una gran celebració que va reunir tots els seus amics més íntims, el seu equip professional, com per exemple Núria Carreras, la seva nova assistent personal. Evidentment, no van faltar-hi la Belén i el Cosme, els seus pares, ni tampoc el seu xicot, en Plex, qui va assistir-hi acompanyat dels seus pares i la seva germana; és a dir, a la taula també hi havia els sogres i la cunyada. Una celebració que mereixia un menú a l'altura i, només unes hores més tard de l'aniversari, la mateixa Aitana s'ha encarregat de compartir qui va ser el crack que va cuinar tot el que van degustar l'entorn més íntim. Ell és en Jacint Carafí, conegut a les xarxes com en Cintet, un cuiner català que durant la pandèmia va començar a fer vídeos sobre algunes de les seves millors receptes i des de fa un any es dedica a ser cuiner privat en esdeveniments i celebracions.


Aquest cap de setmana, en Jacint Carafí i el seu equip posaven rumb a Madrid per cuinar a la celebració dels 27 anys de l'Aitana amb un menú molt mediterrani per llepar-se els dits. El cuiner els va preparar el següent: gildes, croquetes de pernil i pollastre, broquetes de pollastre amb tres salses, wanton cruixent amb tàrtar de tonyina, alvocat i salsa de mango picant, una vieira amb gamba vermella i salsa d’ametlles, que va ser un dels plats que Aitana va compartir. El mateix xef ha detallat per l'EN Blau que també va servir dues amanides, una d'aquestes de tomàquets d'un productor local, una altra de préssecs, mató i pernil i, com a plat principal, uns filets amb salsa pebre verd i verduretes. La mateixa Aitana sembla que va quedar meravellada amb el servei i va voler compartir algunes imatges amb el cuiner català i el seu equip:




Des d'EN Blau hem parlat amb Jacint Carafí i, tot i voler mantenir la privacitat de l'esdeveniment, el cuiner ha explicat que tan ell com el seu equip es van sentir molt a gust, que l'artista i la seva família els van fer sentir com a casa i que l'Aitana va ser molt propera, un deu. De fet, ell mateix ha volgut compartir la foto amb Aitana i en Plex, i ha escrit el següent en català: "Molt feliç d'haver format part del teu dia, gràcies per la confiança. Per molts anys". Sens dubte, una experiència magnífica que tots dos volen repetir. Ens sumem a les felicitacions, per molts anys!