Ja fa temps que paga molt la pena connectar amb el Tot es mou de la gran Helena Garcia Melero els dies que hi és l'Adriana Boho com a tertuliana. Bé, de fet, veure el matinal de TV3 hauria de ser obligat, barreja perfecta d'informació, entreteniment, connexions arreu del país, convidats i tertulians dient coses interessants i tot, sota la mà mestra de la meravellosa presentadora. I un dels fitxatges de nova fornada és el d'aquesta influencer, estilista i escriptora nascuda a Malabo, Guinea Equatorial, que fa temps que viu aquí, i és també l'autora de l'excel·lent llibre Ponte en mi piel: Guía para combatir el racismo cotidiano. Una Boho que aquest dijous 26 de juny tornava a ser a la taula del Tot es mou, amb les seves característiques i espectaculars trenes, parlant de Pedro Sánchez, de la declaració institucional de Salvador Illa i de la resta de temes que ha anat plantejant la presentadora.



L'Adriana està encantada de la vida que per fi hagi arribat l'estiu, la seva estació preferida de l'any, i en especial, d'aquests primers dies d'estiu, del tret de sortida amb la revetlla de Sant Joan que ha viscut. En la seva darrera publicació a xarxes informa als seus seguidors que ha gaudit de "Música en directo, tapeo mientras contemplamos Barcelona y sus fuegos artificiales... Nuestro plan chill para recibir mi estación favorita del año, con mi cita favorita de la foto 3". I què es veu a la foto 3? O més ben dit, qui surt a la foto 3? L'amor de la seva vida:

Es diu David i tot i que és més reservat que l'Adriana, alguna vegada ha sortit a xarxes al costat de la seva estimada, que s'ha desfet en elogis cap a ell i ha emocionat al personal amb unes paraules precioses i plenes d'amor cap a la persona amb qui comparteix la vida des de fa temps. No fa gaire, pel dia dels enamorats al món anglosaxó, el 14 de febrer, va escriure un missatge emocionant: "En esta y todas las vidas, una y mil veces te volvería a elegir. Gracias universo por mi mejor amigo, marido y equipo, porque casi 18 años después, seguimos celebrándonos todos los días. PD: obviamente, David no sabe de este post porque ya sabéis que no es muy fan de las fotos ni de las redes sociales, pero es que yo no puedo estar más ORGULLOSA de él y todo lo que representa". Boho fa plorar d'emoció, i més veient-los junts a mil i un llocs.



I si aquestes fotos els han semblat boniques, quan vegin el vídeo que va publicar ell amb motiu dels quinze anys que feien junts com a parella, s'acabaran de fondre. Petons i més petons, mirades de felicitat, estan fets l'un per l'altre:
Adriana i David, meravellosos.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!