Victoria Federica ja és tot un personatge públic. Lluny de viure a l'ombra, com la resta de membres de la família Real, la influencer ha triomfat a les passarel·les i a les xarxes socials. Influencer, model i un dels rostres més coneguts d'Espanya. Actualment la jove es recupera a casa de la seva mare, la infanta Elena, després de ser operada d'urgència d'un peritonitis que li podria haver costat la vida.
A causa de les seves ensopegades de salut, Victoria Federica es va perdre alguns dels seus compromisos professionals. La seva agenda és una de les més atapeïdes. La neta de Joan Carles I va estar convidada al Madrid Fashion Week. Tenia seient d'honor a la primera fila. Ara ha de romandre en absolut repòs per prescripció mèdica. Per sort aviat podrà recuperar els seus compromisos professionals i personals. Tornarà a les seves classes i a la seva vida atapeïda de festes.

L'últim contracte de Victoria Federica
I a més, s'enfronta al seu primer gran repte. Es convertirà en icona publicitària. La filla de Jaime de Marichalar va tancar un contracte com a imatge de la firma de moda Hoss Intropía. La nova campanya es donarà a conèixer en les properes setmanes. Hoss Intropía pertany a un grup tèxtil molt potent, Tendam, que engloba firmes tan conegudes com Cortefiel, Women Secret, Springfield, Pedro el Hierro, OOTO i Slowlove, la marca que va crear Sara Carbonero.

Respecte al pròxim contracte de Victoria Federica, que ja hauria firmat, la marca no ha volgut revelar cap detall quant a les seves condicions econòmiques. No obstant això, experts en aquests àmbits asseguren que la influencer cobrarà una important suma de diners per aquest treball que es prolongarà en el temps.