Instagram s'ha convertit en un mesurador de popularitat; tot el que es fa viral es torna tendència i tota la tendència es converteix en fama. En el cas d'Ester Expósito, que es va fer famosa per la seva interpretació de Carla per a la sèrie 'Élite', la fama ha anat en augment a causa de la seva forta presència a internet.

Fa uns dies, va aconseguir aconseguir més de 5.2 milions de "likes" a la seva última sessió de fotos, en col·laboració amb la incipient marca italiana GCDS, i ràpidament va aconseguir convertir en tendència el seu abillament, impulsant milers de joves a imitar el seu look. Es tracta d'un total look en color blanc que estava format per un vestit amb transparències i unes espectaculars botes del mateix color que li arribaven a l'altura de les cuixes. Les esmentades botes es van convertir en l'estrella del look a causa de la seva originalitat, excentricitat i estil.

Ester Expósito

Ester Expósito

L'auge de GCDS

Aquesta casa de moda s'ha convertit en la favorita d'influencers i celebritats, que han decidit arriscar en la construcció dels seus looks i apostar per una marca més juvenil i alternativa amb un toc indie.

"God Can't Destroy Streetstyle" (Déu no pot destruir el "streetstyle"- moda de carrer-) és el significat de les sigles GCDS, i certament el nom li queda com a anell al dit, ja que el seu estil és totalment urbà i molt actual, però manté la seva condició de marca de luxe.

Fundada a Milà, ciutat de la moda italiana, l'any 2015 pels germans Giuliano Calza i Giordano Calza, ha aconseguit posicionar-se com una de les marques més sol·licitades de la moda urbana d'alta gamma, aconseguint una posició sòlida al costat de marques com MSGM i Vetements.

En molt poc temps la marca ha crescut d'una manera impressionant i tot es deu que està formada per joves que tenen una noció de màrqueting enfocada al públic juvenil, i la seva presència a xarxes socials. L'any 2016, va obrir la seva primera tenda física a Milà, i des d'allà va començar a exportar la seva producció a centenars de botigues al món, aconseguint una reeixida incursió al mercat de la moda asiàtica, ja que, d'una banda, anaven "cancel·lant" marques com Nike, Burberry i Dolce & Gabbana. D'altra banda, la marca italiana es feia amb un públic més notori al continent asiàtic.

La seva fama va anar incrementant a causa de la participació de gran quantitat d'influencers, que van veure a la marca un segell personal per poder expressar-se amb els seus looks a les xarxes socials.

Dua Lipa

Dua Lipa

Personalitats com Rita Ora, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner, Bella Hadid, Hailey Bieber, Dua Lipa, Chiara Ferragni i les nostres muses espanyoles, Rosalía i Ester Expósito o el seu company de 'Élite', Arón Piper, són tan sols algunes de les celebritats que han optat per lluir un look despreocupat i excèntric juntament amb aquesta marca.

Rosalía

Rosalía

L'èxit de GCDS és producte del coneixement de les noves tecnologies a l'àrea de màrqueting i publicitat, unint així el futur de la moda amb la presència a internet.