Els artistes sempre han estat exposats a la vida pública, tanmateix, des de la creació de les xarxes socials, això ha transcendit. Encara que són les millors eines per crear un contacte molt més estret entre fans i ídols, hi ha celebritats que prefereixen apartar-se d'elles, tal com ha passat amb Scarlett Johansson. L'actriu, encara que és reconeguda mundialment, no compta amb cap xarxa social perquè es considera molt fràgil. Durant una entrevista concedida al podcast 'The Skinny Confidential Him & Her', Scarlett va explicar la raó de la seva postura. "Sincerament, soc una persona massa fràgil per tenir xarxes socials", va manifestar. "El meu ego és massa fràgil, no puc bregar amb això. El meu cervell és massa fràgil, soc com una flor delicada. Tinc bastanta ansietat", va confessar.

Però no sempre va ser així, de fet, en algun punt l'artista va tenir una breu experiència a Instagram. Es va tractar d'un moment en què va voler reconciliar-se amb les xarxes socials. La protagonista de 'Lucy' va assegurar: "Instagram em va durar tres dies. Em vaig sentir realment atrapada", va admetre. "Vaig passar com vint minuts mirant l'Instagram d'algú que treballava per a un amic meu... Ara sé que tens un pitbull i dues filles. Vaig perdre disset minuts de la meva vida mirant el seu perfil", va continuar. Va recordar que aquesta experiència la va fer sentir "tan malament", que "ara sento que m'hauria de mudar a Califòrnia, aconseguir aquest gos específic i canviar la meva vida de totes aquestes maneres. Em vaig sentir malament... Com si estigués perdent la meva vida per aquesta persona a l'atzar", va comptar.

És important recordar que, en una entrevista de 2011, Johansson va compartir que no sentia la necessitat de promocionar-se a si mateixa "d'aquesta manera", però que com a mitjà per compartir informació i crear consciència sobre les coses, pensava que aquestes plataformes de xarxes socials eren sense precedents. Al final del dia, Johansson és ferm en la seva decisió de mantenir-se allunyada de les aplicacions.

Té un perfil de la seva companyia

Però, tal com ressenya AS, malgrat que la famosa no té un perfil personal a cap xarxa social, l'actriu explica que de tant en tant interactua amb els seus fans a través del compte de la seva marca de cosmètica: 'The Outset'. Això sí, sense "perdre massa temps" a les xarxes. "Malgrat divertir-me molt sento que el meu temps es consumi per complet", conclou. La pàgina d'Instagram de The Outset, que va celebrar un any d'activitat al març, inclou una sèrie de vídeos protagonitzats per l'estrella de "Marriage Story" promocionant el seu negoci, però quant a l'ús personal de Johansson, va dir que ella "sap" que no pot tenir les aplicacions ella mateixa, va indicar 'Debate'. Encara que de tant en tant la intèrpret fa aparicions en el compte de TikTok de la seva línia de cura de la pell, per a "llegir i fer ressenyes", no mira la plataforma d'intercanvi de vídeos en el seu temps lliure. "Se'ns dona molt malament, però és divertit. M'agrada llegir les opinions dels clients i mostrar els productes per a la gent en TikTok", va comentar.