Mentre la resta del món estava pendent de celebrar Halloween, Rihanna va aprofitar per sorprendre una vegada més, i deixar bocabadats els seus seguidors, amb unes fotos en llenceria color raïm, de la seva línia Savage x Fenty, amb les quals el va pujar la temperatura a Instagram.

La famosa cantant lluu un espectacular conjunt d'encaix amb portalligues tot en color raïm, amb sabates de taló en el mateix to, envoltada de llums i llums, que ressalten el maquillatge amb delineat d'ulls i difuminat negre, rubor tènue i un pintallavis amb brillantor borravino. El cabell llarg, més a baix de la cintura, ressalta els cèrcols penjants amb pedres en color blanc, braçalets daurats i un anell de luxe que va portar al dit anular esquerre.

Publicació d'Instagram de Rihanna (@badgarlriri)

El color raïm de la llenceria Savage x Fenty de Rihanna contrasta amb els canelobres i els llums blancs que li acompanyen al decorat juntament amb el fons negre, la qual cosa ajuda a ressaltar no només la roba, sinó també l'espectacular figura de la intèrpret de "Umbrella"

Amb gairebé 4 milions de "likes" i uns 15 mil comentaris, els admiradors de Rihanna no van escatimar en elogis sobre com de bé que lluu a la seva nova línia de llenceria. "El color porprat és el color del poder", "Perfecta", "Deessa", "reina", "Reina de les reines", són alguns dels missatges que van deixar els seus seguidors a la xarxa social.

La seva línia de llenceria no para de créixer

La cantant nascuda a Barbados ha dit que la seva llenceria forma part de l'autoestima de les dones. Per això, aposta a un model inclusiu que promou varietat de talles, són dissenys que s'adapten a tots els cossos, amb talles que van des de la XS fins a la 4XL, el que ha fet trontollar a Victoria's Secret. Rihanna no només dissenya llenceria per a models talla gran, sinó també per a persones transgènere, dones de diferents ètnies, embarassades, amb pròtesi, càncer de mama i nanisme.

Rihanna Fenty

Rihanna

Savage x Fenty s'ha transformat en un negoci valorat en 1000 milions de dòlars, en un context de consum canviant, que s'ha sabut adaptar, llançant fins i tot una línia completa de roba interior masculina, amb dissenys irreverents i d'avantguarda.

En efecte, la Reina Rihanna sembla que tot el que toca el converteix en or, perquè no només és una artista reconeguda mundialment, sinó que també ha arribat als negocis per fer tremolar els empresaris. Ella, molt segura dels seus encants, es converteix en la imatge dels seus productes per promocionar-los.

Rihanna

Rihanna

Tal com ho va fer fa poc amb el llançament del seu perfum "Fenty", quan va aparèixer en una fotografia esmorzant al llit. El resultat va ser que el perfum es va esgotar en menys de 48 hores. Ara, Rihanna fa el mateix amb la nova línia de Savage x Fenty, ubicada a la llista de les empreses més influents d'aquest any al món.

Recentment, l'empresa de llenceria va anunciar que obrirà les seves primeres botigues físiques als Estats Units el proper any 2022, i s'espera que també arribin a Europa, encara que el catàleg de venda online continua tan calent com les fotos de Halloween de Rihanna.