Enmig d'una gira per Espanya, la cantant argentina Nathy Peluso, intèrpret de temes com a 'Mafiosa' i 'Delito', ha estat elegida per la famosa marca espanyola 'Desigual' per ser la imatge de la pròxima col·lecció de Tardor-Hivern 2022-2023. La cantant, de 27 anys, ha col·laborat amb la marca, que es caracteritza pels seus dissenys cridaners i amb colors vibrants, a la seva primera campanya en blanc i negre. D'acord amb la informació brindada pels directius de la firma, fundada per Thomas Meyer el 1984, l'objectiu d'aquest nou concepte és "despullar-se sincerament i presentar-se de nou", renovant-se davant el públic que està acostumat als seus originals i irreverents dissenys.

De moment, només s'ha publicat una imatge oficial d'aquesta campanya que s'estrenarà al setembre. En la instantània, feta pel fotògraf Txema Yeste, es pot veure l'argentina en un primer pla, coquetejant amb el joc de llums i ombres que il·luminaven parcialment la seva cara. Per a aquesta foto, Peluso va posar sense gairebé maquillatge, ressaltant la brillantor dels seus llavis i el color dels seus ulls.

A més d'aquesta foto, en el perfil oficial de 'Desigual' a Instagram han publicat un avenç de la campanya en format vídeo, dirigit per Pau López, en el qual es pot veure la cantant ballant molt suggeridor davant la càmera, lluint una granota negra d'escot profund fins al melic, una peça molt diferent de les quals ha llançat la marca en temporades anteriors.

La irreverència de Nathy Peluso va inspirar la nova campanya de 'Desigual'

Per a aquesta nova col·lecció, 'Desigual' s'ha inspirat en la manera en què Nathy Peluso utilitza la moda per mostrar la seva personalitat rebel i innovadora, que busca transcendir els estereotips i les normes d'estil. Per aquesta raó, la firma espanyola està enfocada en demostrar "el canvi que estem vivint: una evolució en recerca contínua d'innovació i emoció", indiquen en un comunicat.

Dins d'aquest llançament s'han contemplat patrons i talls més contemporanis i actuals, sent una de les peces principals les jaquetes 'trucker', les dessuadores, els vestits i les sabatilles esportives. A més, han considerat la sostenibilitat en el procés de creació de cada una de les peces.

Així mateix, les penyores d'aquesta nova col·lecció faran referència a la moda retro dels anys 60 i 70, utilitzant estampats geomètrics i psicodèlics d'estil vintage, pantalons 'flare', tops i vestits cenyits al cos i peces texanes d'aspecte destenyit, més conegut com a 'bleach denim'. També inclouran estampats de flors, de camuflatge militar; i l'ús d'algunes pedres i minerals en els dissenys, ressaltant així la relació d'aquesta col·lecció amb la naturalesa.

Amb aquesta col·laboració entre 'Desigual' i Nathy Peluso, es buscarà reivindicar l'apoderament femení en desafiar els estereotips de bellesa que s'han instaurat en la societat en les últimes dècades. Així mateix, la firma espera continuar traspassant fronteres amb els seus dissenys en arribar a un públic jove que veuen a Peluso un model a seguir i una inspiració a l'hora de vestir, convertint aquest nou llançament en tot un èxit en vendes.