Les últimes novetats sobre l'empresa de Kim Kardashian tornen a reivindicar per què se li considera un geni empresarial. A tan sols uns dies del tan esperat 14 de febrer, Internet està inundada de milers de propostes per celebrar. És una ocasió que, si bé pretén festejar el valor més bonic de tots, també és immensament comercial. I qui està sent la protagonista del mercat? Doncs la més famosa del clan K, que es va posar un bodi especial per a Sant Valentí i es va acabar en minuts.

La vida amorosa de Kim Kardashian no és exactament pròspera aquests dies. Va tenir un festeig de nou mesos amb Pete Davidson que va acabar, presumptament, per l'atrafegament de les seves agendes. A més, ja fa mesos que es va separar legalment de Kanye West, després d'un matrimoni amb molts alts i baixos. No obstant això, creu que les seves oportunitats en l'amor no han acabat i així ho va demostrar en vestir el bodi especial de la seva marca per a Sant Valentí. Tot això acompanyat d'unes revelacions recents en el podcast Goop de Gwyneth Paltrow.

Va comentar que el seu primer i segon matrimoni no es van sentir reals, que no sabia el que feia quan va acceptar portar endavant aquestes relacions. La seva tercera vegada va ser real amb el raper i no per això color de roses. Ara vol viure sense presses la seva solteria i, si arribés a enamorar-se més endavant, casar-se. Mentrestant, el 14 de febrer és una data de què traurà profit monetari.

El bodi especial per a Sant Valentí amb què Kim Kardashian trenca rècords de vendes

La germana de Kylie Jenner es va fotografiar a si mateixa davant el mirall, es va asseure de genolls i de costat per mostrar una de les seves creacions. Es tracta d'un bodi de seda fúcsia, molt en tendència amb el Barbicore dels últims mesos, combinat amb un encaix vermell al cosset. El més cridaner és que imita la forma d'un cor de manera original, amb una gran obertura cut out en l'àrea abdominal. És una de les peces més sensuals i reveladores de la col·lecció del Dia dels Enamorats de Skims.

L'espectacular posat no ha passat desapercebut i, per tant, la publicació acumula més de 3 milions de likes. La reacció en cadena que ningú no ha pogut deixar d'admirar és que es va elevar el nivell de vendes fins al punt de quedar "sold out" en qüestió de minuts al web oficial. Estava disponible per 104 euros, des de la talla XXS a la 4XL. Tot i que encara hi ha una varietat de tangues, camises de dormir, sostenidors, teddys, bralettes i més peces temàtiques al seu inventari.

Una altra de les grans sorpreses ha estat la incorporació a la campanya de les actrius de la sèrie The White Lotus com models. "Estava veient The White Lotus i vaig saber que havia de tenir les noies a la nova col·lecció de Skims", va dir Kim a Instagram. Simona Tabasco i Beatrice Grannò van fer un treball fenomenal, apareixen increïbles en les fotografies. El bodi especial per a Sant Valentí que Kim Kardashian va vendre en un tres i no res, sens dubte és una altra prova que no es necessita una parella per ser feliç.