Per a ningú no és un secret que Jennifer Aniston s'ha convertit en una de les actrius més d'èxit de Hollywood. A més de la seva impressionant filmografia i el reconeixement mundial que va aconseguir amb el seu icònic personatge de 'Rachel' en 'Friends', l'actriu també ha demostrat el seu talent com a productora amb el llançament de la sèrie 'The Morning Show', emès per Apple Tv. Gràcies a tots aquests projectes, l'actriu ha acumulat una fortuna personal de 315 milions d'euros. Tanmateix, Aniston ha volgut sortir de la seva zona de confort i va decidir fer incursions en el món dels negocis, demostrant que també és una empresària de primera categoria en guanyar més de 15 milions d'euros durant el primer any de la seva marca.

Fa poc més d'un any, l'ex de Brad Pitt va llançar 'LolaVie', la seva marca de productes per a la cura capil·lar que s'ha convertit en tot un èxit al món dels cosmètics. De fet, aquesta és la segona vegada que Aniston utilitza aquest nom per a un producte. La primera vegada va ser el 2010, quan va col·laborar amb Elizabeth Arden per crear un perfum, i encara que es va dir 'LolaVie' durant algun temps, el cert és que la firma va prendre la decisió de canviar-li el nom a 'Jennifer Aniston' per poder captar l'atenció dels seus fans d'una manera més efectiva.

I encara que aquesta col·laboració no va sortir com ella esperava, el cert és que va aconseguir conèixer les persones que es convertirien en els seus socis: Joel Ronkin i Amy Sachs. "Vaig col·laborar amb un parell de marques posant la meva imatge amb una implicació mínima [com L'oreal]. Però quan aquests acords van expirar, m'havia quedat agafada per aquesta indústria. Tenia més que fer, més idees, i més productes que volia crear", va indicar en una entrevista. Després de diversos anys "d'incomptables hores de treball", 'LolaVie' va sortir a la llum, aconseguint obtenir uns guanys estimats d'entre 15 i 20 milions d'euros el seu primer any. I encara que l'actriu sol guanyar aquesta quantitat tan sols amb les reemissions dels capítols de 'Friends', el cert és que està molt orgullosa de la receptivitat que ha tingut la marca al mercat.

'LolaVie': la marca que podia deixar-te el cabell com el de 'Rachel Green'

El cabell de 'Rachel' és una de les cabelleres més icòniques del món de l'entreteniment, i durant diverses dècades ha estat al top dels looks més buscats a les perruqueries a nivell mundial. Sabent això, l'actriu de 'The Morning Show' es va enfocar en la creació d'un producte innovador que pogués reemplaçar a una gran quantitat d'olis, serums i mascaretes que s'utilitzen en la indústria cosmètica per aconseguir un cabell brillant, sedós i resistent.

A més de fer diversos estudis de mercat per assegurar-se que els seus clients estan obtenint el que realment esperen dels seus productes per a la cura capil·lar, Aniston també s'ha enfocat en oferir un producte de qualitat superior, però que sigui sostenible i amigable amb el medi ambient, una combinació que ella ha determinat com "la millor de la ciència i de la naturalesa".