Jennifer Aniston és coneguda per la seva carrera com a actriu a Hollywood, però el que molts desconeixen és la seva faceta com a empresària. El 2021, l'estrella de 'Friends' va prendre la decisió de fer un pas més enllà i llançar la seva pròpia marca de cura del cabell: LolaVie, convertint-se en una de les millors referències al món dels negocis de bellesa. La idea de la seva marca va sorgir de l'amor que sent Jennifer Aniston per la bellesa i la cura personal, així com de la seva pròpia experiència amb la cura capil·lar, ja que l'actriu sempre ha presumit d'una cabellera envejable que s'ha convertit amb el pas dels anys al seu segell personal, per la qual cosa va decidir compartir els seus secrets amb el món.

LolaVie ofereix una àmplia gamma de productes per a la cura del cabell, des de xampús i condicionadors, fins a serums reparadors i cremes per pentinar. Tanmateix, el més destacat d'aquesta marca és que cada producte està dissenyat per adaptar-se a les necessitats de cada tipus de cabell, la qual cosa els converteix en la millor opció per a qualsevol persona que busqui millorar la seva salut capil·lar.

Però, com ha estat la receptivitat de LolaVie en la indústria cosmètica? Segons 'Yahoo! News', la marca de Jennifer Aniston va generar uns 20 milions de dòlars l'any del seu llançament, i s'espera que els guanys superin els 50 milions de dòlars entre el segon i el tercer any. Un èxit impressionant per a una marca que té menys de dos anys al mercat. La clau de l'èxit d'aquesta marca rau en la visió de Jennifer Aniston, qui es va enfocar en crear productes efectius i d'alta qualitat en utilitzar els millors recursos científics i naturals disponibles. A més, la seva fama i reputació com una estrella icònica del món de l'entreteniment li ha donat un gran avantatge a l'hora de promocionar els productes de la seva marca.

Aquesta no és la primera vegada que una celebritat decideix llançar la seva pròpia línia de cura personal o productes de maquillatge. Kim Kardashian, Rihanna, Selena Gómez, Jennifer López, Kylie Jenner, Lady Gaga, Gwyneth Paltrow i Ariana Grande són tan sols algunes de les famoses que ja han fet incursions en el món dels negocis amb les seves respectives marques. No obstant això, l'ex de Brad Pitt ha aconseguit destacar en un mercat altament competitiu gràcies a la qualitat dels seus productes i la seva passió per la cura del cabell.

L'origen del nom de la marca de Jennifer Aniston

Ara bé, per què es diu LolaVie? Segons les declaracions de l'actriu, a Califòrnia hi ha una espècie de ritual que consisteix a assignar-li un nom propi als cotxes. La intèrpret de 'Rachel Green' en assabentar-se d'això va decidir anomenar al seu primer cotxe com 'Lola' per la cançó de Sarah Vaughan, 'Whatever Lola Wants', una de les seves cançons preferides. Així que, "cada vegada que apareixia, els meus amics deien: Lola és aquí!". D'aquesta manera, el nom de la seva marca podria traduir-se com 'la vida de Lola', la seva vida.