Belén Esteban s'ha llaurat un futur més enllà de 'Sálvame', per si algun dia es queda sense feina. Les audiències de l'espai ja no són el que eren i això espanta. La de Paracuellos porta 20 anys d'èxit en televisió. S'ha guanyat l'afecte del públic i ha aconseguit mantenir-se. No tothom ho aconsegueix, ella és una de les poques. Però és que a més, els espectadors li donen suport en tots els seus projectes.

Després de la pandèmia, va decidir aventurar-se en un dels seus somnis més grans, una empresa de productes alimentaris. Sota el seu nom, 'Los sabores de la Esteban', Belén Esteban va comercialitzar l'estiu passat el seu propi gaspatxo i salmorejo. Ambdós productes van ser tot un èxit, malgrat no haver aconseguit una bona posició en qualitat, segons la OCU. La col·laboradora ha desbancat tots els seus competidors. No té rival. De fet, marques tan conegudes com Alvalle, que s'anuncia a Mediaset, ha anomenat directament a la adreça del grup per avisar que es retiri qualsevol publicitat a 'Los sabores de la Esteban', sinó ells mateixos deixen d'invertir.

Paolo Vasile GTRES

Paolo Vasile

Paolo Vasile va parlar directament amb Belén Esteban i li va demanar que no fes més publicitat dins del grup de comunicació. 'Sálvame' ja no és el seu aparador. Tanmateix, això no ha fet que fracassi en vendes. Les seves cremes de verdures i patates fregides, que ja no va poder portar a 'Sálvame', van ser tot un èxit. Tots els mitjans de comunicació en van parlar, i els seus amics també ho van fer en xarxes socials. Fins i tot li va regalar aquests meravellosos productes a artistes com Rosalía.
"Hi ha hagut una marca que és anunciant de Mediaset que ha amenaçat de retirar la seva campanya de publicitat i denunciar a la cadena a la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) per publicitat subliminar", van informar fonts solvents 'Informalia'. Les ordres van ser taxatives i clares. Tanmateix, com diem, Belén Esteban sap moure's i busca altres formes de publicitat. Les seves xarxes socials, les dels seus amics o qualsevol altre mitjà de comunicació, encara que el millor, sens dubte, és el boca a boca.

Belén Esteban

Belén Esteban

Belén Esteban va donar una sorpresa a Cadena 100. El programa de Gorka Rodríguez va comptar amb una petita participació de la col·laboradora. Ha aparegut al passadís de casa seva cantant 'One more time', de Daft Punk. Però quan va parar de cantar no va dubtar en fer propaganda dels seus productes. "Ben aviat soc allà per portar-vos el meu gaspatxo, el meu salmorejo i les meves patates", va exclamar il·lusionada. A Belén Esteban no li frena ningú. I desbancarà totes les marques perquè, quan li fan la traveta, es torna molt més forta.