La polèmica de Will Smith en els Oscar està portant cua. El presentador de la gala va fer un acudit una mica inapropiat sobre el cap totalment rapat de Jada Pinkett Smith, dona de l'actor. La va comparar amb la tinenta O'Neill. Will es va aixecar del seu seient i va pegar un cop de puny al presentador. Moltes persones a tot el món han parlat d'aquest succés, però també de l'alopècia en dones, una mica més comuna del que ens pensem.

Fabiola Martínez va ser una de les dones que es va atrevir a mostrar el seu cabell quan va patir una important alopècia. Es va posar en mans d'especialistes per tractar-la. "A propòsit del que ha passat en els Oscar, he de dir que la #alopecia és una afectació que podem patir tant homes com dones", comença el seu missatge la veneçolana, criticant de passada l'actitud de Chris Rock, ja que segons la seva opinió "és una vergonya que algú pugui burlar-se d'una altra persona per aquesta raó".

L'exdona de Bertín Osborne ha volgut compartir la seva experiència amb els seus seguidors assegurant que "porto anys aplicant-me un tractament per controlar la caiguda" i acompanya el text amb unes imatges on es pot veure l'abans i el després de la seva cabellera.

Pot ser per moltes causes com l'estrès o el canvi hormonal, entre d'altres. Fabiola s'ha atrevit a parlar per a totes aquelles persones que passin per la mateixa situació no tinguin por de parlar del tema.

Cristina Cifuentes també relata la seva experiència

Cristina Cifuentes li ha fet cas i també ha compartit la seva història amb els espectadors. "Fa 8 anys vaig tenir un gravíssim accident i, a conseqüència de l'estrès posttraumàtic i una llarga estada a l'UCI, el cabell em queia a grapats". No obstant això, per a ella la caiguda del cabell va ser un problema secundari: "L'avantatge d'haver estat a punt de la mort és que sobreviure es converteix en l'única prioritat i totes les altres coses passen a ser accessori". Finalment, ha animat els que pateixen aquest problema de salut: "En qualsevol cas, en aquestes circumstàncies és fonamental no atabalar-se (perquè el problema empitjora) i posar-se en mans d'un bon dermatòleg".

cristina cifuentes tweet

Cristina Cifuentes tweet

L'expresidenta de la Comunitat de Madrid va tenir un accident de moto l'agost de 2013, quan era delegada del Govern. Com a conseqüència de l'accident va patir un traumatisme toràcic sever. Es va recuperar a l'Hospital de La Paz de la capital i va sortir de l'UCI 20 dies després de l'accident.