Belén Esteban és una de les poques que es manté a 'Sálvame' des del seu primer dia fa 13 anys. Per l'espai han passat molts famosos, alguns han canviat de programa, d'altres han tornat o simplement han desaparegut dels mitjans, com és el cas de Raquel Bollo que està setmana ha estat de rigorosa actualitat, però no és l'única. Sofía Suescun desapareguda de tots i cada un dels programes de Mediaset després d'haver viscut una de les seves millors temporades. La seva parella, Kiko Jiménez, es manté a 'Sálvame'.

Crítiques al nou projecte empresarial de Sofía Suescun

Sofía Suescun treu profit de les xarxes socials on és tot un èxit. Però no és la seva única font d'ingressos. La de Pamplona s'ha aventura amb la seva faceta d'empresària i ha tret la seva pròpia botiga de roba online, un projecte que comparteix amb la seva parella Kiko Jiménez. Normalment, hi ha molts influencers que es treuen les seves pròpies col·leccions de roba o joies quan tenen un important nombre de seguidors i una gran repercussió mediàtica.

sofia suescun tendeixi

Kiko Jiménez / MEDIASET

Sembla que la botiga online de Sofía Suescun ha rebut nombroses crítiques pel tracte als seus clients. La comunicació no és bona. El programa de 'Socialité' s'ha posat en contacte amb una clienta de Sofía Suescun i no ha dubtat a criticar-la. Els seguidors de l'influencer s'han sorprès.

Aquesta usuària assegura que ha comprat una peça a través de la botiga online de Sofia i mai no li ha arribat el producte. "He intentat comprar uns pantalons i mai no m'ha arribat. Sento que m'han enganyat, que s'han quedat amb els meus diners per tota la cara", assenyala la compradora a qui la peça li va costar 43 euros amb 98 cèntims.

Sofía Suescun roba

Sofía Suescun

Després de dies sense rebre la peça, la usuària no va dubtar a posar-se en contacte amb la botiga per tots els mitjans possibles, fins i tot va arribar a escriure a Sofía Suescun a les seves xarxes socials. Tanmateix, no va aconseguir resposta per cap canal. Ella només busca una explicació i solució al seu problema, però sembla que quan els seus compradors tenen un problema la de Pamplona es desentén per complet, només li interessa facturar.

Podria ser la situació d'aquesta dona un cas aïllat, però no. En els comentaris de la web n'apareixen moltes de més crítiques i aquí recollim algunes d'elles. "No responeu ni al telèfon ni al xat ni al correu electrònic". "No m'arriba el mail de confirmació, ni m'ha arribat ni em donen resposta". "De vergonya, no entenc com poden dormir tranquils", afegeix una altra compradora. Totes critiquen la falta de comunicació per part de l'empresa. Els clients se senten desatesos.