Una ruïna. En majúscules. Així li està anant el negoci al 'youtuber' Antonio David Flores, reconvertit de tertulià de televisor a imitador d'Ibai Llanos o el AuronPlay mateix. Però de moment no s'escarrassa. Els seus números són d'escàndol, però per malament, i la seva qualitat d'imatge resulta deplorablement ridícula.

Els chromas i els acabats amb què remata els vídeos l'ex de Rocío Carrasco són bastant rònecs i això ha de ser una de les múltiples causes que han acabat derivant en el desastre total del seu actual compte de Youtube. Des que l'exguàrdia civil va ser fulminat de Telecinco, Antonio David ha penjat un total de 49 vídeos d'uns 10 minuts de durada tractant tota mena de temes televisius. Parlant del seu ex, de la seva nova parella, de la seva filla, de Jorge Javier Vázquez i de Mediaset España en general. Una varieté de temes que resulta interessant, però que no es tradueix en bons números.

Antonio David Flores / Youtube

Antonio David Flores / MEDIASET

Les veritables dades del canal d'Antonio David Flores

I donarem dades concretes. Números. La mitjana dels seus vídeos voreja les 100.000 visites. I encara que certament té vídeos potents amb prop de tres cientas mil reproduccions, Flores punxa en la majoria d'ells estancant-se a la forquilla que comprèn les 70.000 i les 80.000 views. Unes dades dolentes per a un Youtuber. Almenys a nivell econòmic. I és que els ingressos que generen els youtubers bàsicament és a nivell de publicitat, de patrocinis, de partnership, d'espònsors... I aquesta xifra és diàfana per a l'ex de Mediaset: zero.

Antonio David Flores acaba|elimina amb Jorge Javier Vázquez

Antonio David Flores / MEDIASET

El seu contingut tan polèmic parlant de tots els tripijocs de les seves exdones i deixant-les com un drap brut no interessa a les marques i això repercuteix que, per moltes visualitzacions que obtingui Antonio David en els vídeos, els beneficis que tregui siguin literalment els mateixos que segurament treguis tu, lector, sent youtuber. Les marques fugen del pare de Ro Flores, simplement i planerament.

Reinventant-se i traient a la llum un altre tipus de contingut més interessant per al visitant mitjà de Youtube segur que li serviria a AD perquè les marques se li apropessin i comencessin a preguntar pel seu canal. Cal recordar, novament, que de vegades menys és més. I és que ara la realitat és molt clara: no li dona ni per a les pipes. La quantitat que guanya Antonio David per reproduccions és ínfima i, de bé segur, no li dona per cobrir despeses. Els bitllets a Madrid segur que no els paga amb aquests irrisoris ingressos.