No tenim dubtes que Anne Hathaway és una de les dones més boniques i talentoses de la indústria de Hollywood, i a més de caracteritzar-se per això, l'actriu destaca per sempre figurar entre les millors vestides en qualsevol esdeveniment al qual assisteix. I és clar, la desfilada en el Pacific Design Center a West Hollywood, no va ser l'excepció. Fa poc, Donatella Versace va presentar la seva última col·lecció a Los Angeles, on es va poder observar la presència de diverses estrelles apassionades per la moda. Tanmateix, va ser la presència d'Hathaway la que va deixar tots bocabadats.

La protagonista de 'Diario de una Princesa' va sorprendre tots amb un look vinílic d'estètica bondage de la marca, i va demostrar que pot passar d'Armani a Versace sense cap problema, tal com ho indica Vanitatis en el seu lloc web. El mitjà ja citat recull que el fet que Hathaway formi part de les noies Versace té per objectiu promocionar la seva nova col·lecció Versace Icons, una edició d'elements essencials que es basa en l'armari de Versace, així com en les dècades d'experiència de la casa vestint dones poderoses, des de la princesa Diana fins a Michelle Obama i Lady Gaga.

Per la seva part, Donatella, d'acord amb el què ha explicat la firma als mitjans, va seleccionar personalment l'actriu de 'el Diablo Viste de Prada' com a imatge de la campanya, en la qual llueix una cotilla combinada amb jeans, un vestit de punt negre amb l'emblema de la medusa als tirants inspirats en la col·lecció primavera-estiu 1996, i un vestit negre 'grain de poudre' ajustat basat en l'uniforme del dia a dia de la reconeguda dissenyadora de modes.

Anne anuncia que és una noia Versace

A través del seu compte oficial d'Instagram, la mateixa intèrpret es va encarregar de comunicar-li als seus més de 20 milions de seguidors la notícia amb el següent missatge: "Quan la brillant i talentosa @donatella_versace es va apropar a mi per a aquesta campanya, va compartir la seva visió d'una col·lecció atemporal amb la marca registrada @versace edge. Va dir que volia centrar-se en peces dissenyades per ser una part apreciada del guarda-roba, gaudides fora del cicle de tendències, utilitzades una vegada i una altra al llarg de la vida. Vaig pensar que era una idea fantàstica, i estic molt orgullosa, agraïda i emocionada de trobar-me acabada d'incloure en la icònica família @versace. Ara gaudiré d'aquests jeans sexi", va confessar.

Per la seva part, Donatella no es va quedar enrere i va publicar a la mateixa xarxa social el següent: "Estic encantada de llançar la col·lecció Versace Icons; això és molt personal per a mi. Les dones multifacètiques i inspiradores que vestim parlen de com Versace les fa sentir: considerades, segures i enlluernadores. Anne Hathaway protagonitza la campanya i és la dona Versace més increïble. Treballar amb Anne al plató de la campanya de les icones de Versace va ser molt inspirador. Veus el talent que té i com dona vida a la col·lecció. Versace té una llarga història de col·laboració amb algunes de les estrelles més importants del món i, per a mi, l'estrella fa el vestit, però el vestit també fa a l'estrella", va continuar l'empresària.