Kim Kardashian s'ha convertit en un referent de bellesa a causa de la seva curvilínia silueta. Tanmateix, la realitat del seu cos sense cap tipus de "truc" pot distar molt del que sol mostrar en xarxes socials.

No és secret per a ningú que la famosa estrella de telerealitat s'ha sotmès a diverses cirurgies estètiques per lluir aquesta figura de rellotge de sorra. No obstant això, després de dos embarassos realment difícils, que la van portar a recórrer als ventres de lloguer per portar al món els seus dos fills menors, la socialité ha tingut canvis al seu cos i s'ha refugiat a les faixes per aconseguir l'efecte desitjat.

Kim Kardashian/ Agencia

Kim Kardashian/ Agencia

Totes les fotos oficials que publica l'empresària passen per una sèrie de revisions i edicions per ocultar qualsevol tipus d'imperfecció, ja que la seva imatge s'ha convertit en un negoci molt lucratiu, però és impossible que es pugui escapar de les lents dels paparazzis, que l'han captat lluint un ajustat vestit sense utilitzar la seva infal·lible faixa emmotlladora.

A la foto es pot veure la CEO de Skims als afores del seu luxós cotxe, utilitzant un vestit ajustat negre, per sobre del genoll i amb aplicacions daurades a la part frontal del vestit, un look molt normal per a la famosa celebritat. Tanmateix, aquesta fotografia no va passar desapercebuda davant de la mirada dels seus fans que van notar immediatament com llueix la figura de Kim Kardashian al natural sense cap retoc ni truc. És evident que la zona del seu abdomen es veu més voluminosa de l'habitual i la seva cintura no està tan marcada com s'aprecia a les seves xarxes socials.

L'ex de Kanye West ha recorregut a l'ús de faixes des de fa anys, convertint-les en una peça imprescindible per lluir impecable en totes les seves aparicions públiques. L'impacte de l'ús de la faixa va ser tan gran, que l'empresària va decidir crear la seva pròpia línia per provar de destronar a la marca SPANX i convertir-se en la líder d'aquest mercat.

Kim Kardashian/ Agencia

Kim Kardashian/ Agencia

Per aquesta raó, Kim Kardashian va crear Skims, una marca que intenta portar aquesta peça al següent nivell al prometre comoditat, estil i una figura "perfecta" en una sola peça. La seva intenció és deslligar a les faixes de l'antiga concepció que es té d'elles en relacionar-les amb una peça de roba interior antiquada i incòmoda. A més, la socialité va decidir explotar el seu ampli coneixement en tendències en xarxes socials per crear una campanya inclusiva, amb models de totes les talles, color de pell i tipus de cos, aconseguint crear un aire de modernitat "millenial" en una penyora que sempre ha estat relacionada amb les inconformitats corporals, i que el seu ús sol mantenir en total secret.

Kim Kardashian mai no ha negat l'ús de faixes per estilitzar la seva figura, i ha aprofitat l'ús d'aquesta peça per crear un gran imperi tèxtil que està valorat en 3.200 milions de dòlars. No obstant això, continua sorprenent tots els seus fans cada vegada que mostra que la seva panxa no és tan plana com la mostra a les seves xarxes socials.