Soraya esclata” seguit de qualsevol cosa. És habitual que la cantant espanyola es llenci els plats pel cap amb els crítics cada cop que li toquen els nassos: quan s’hi acarnissen perquè li diuen mala mare, quan l’ataquen per fer-se un tatuatge... i ara, pel vestit que ha lluït en una boda.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

De boda en Galicia!💍✨ Mi vestido de @reveligion ❤️ @thatsmycloset

A post shared by SORAYA (@soraya82) on

L’extriunfita extremenya, el seu home i la seva filla han anat de casament aquest cap de setmana a Galícia. Com fa sovint, l’artista ha omplert el seu compte d’Instagram amb fotos familiars. En aquest cas, del casori. I de seguida s’ha convertit en la diana de les crítiques pel vestit de color rosa-cotó-fluix-de-sucre.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Algún día .. @michaelhg 🥰

A post shared by SORAYA (@soraya82) on

 

soraya 1

soraya 2

soraya 3

soraya 4

soraya 5

Però la Soraya no es mossega la llengua i no ha trigat gens a respondre els crítics. També a Instagram, la cantant explota contra tots aquells que s’hi acarnissen pel vestit: “Este vestido me lo pongo para mí. ¿De verdad pensáis que cuando me visto lo hago para agradar a los demás? No, mis amores. Mi vida no gira en torno a ello. Estáis en vuestro derecho de opinar pero no os permitáis desprestigiar a nadie. Dice mucho de esos que lo hacen”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Elegí este vestido de @reveligion hace 6 meses! Me asegure que estaría para la fecha de hoy! Le pedí a mi querida Silvia de @thatsmycloset que me lo tuviese preparado para este día tan especial. @reveligion se ha convertido en una marca Fetiche , de esas que te hacen soñar... los tules,los colores pasteles.. Y es española y majisima ! Cuando fui a recogerla al showroom Silvia me avisó... “ Es un vestido muy especial,no todo el mundo lo va a entender, estás preparada para las críticas, VERDAD?” Y yo le contesté, “este vestido , como todos los que uso, me lo pongo PARA MI” De verdad aún pensáis que cuando me visto lo hago para agradar a los ojos de los demás? No mis amores, mi vida no gira en torno a ello.Ese vestido me lo regalo para mi, para mi ilusión, para mi hija, para mi principe porque yo hoy soy una princesa con ese vestido. Y estáis en vuestro derecho de opinar.. pero no os permitáis desprestigiar a nadie ni a nada.. dice mucho de “ esos” que lo hacen.. PENSADLO Buenas noches ! 😉❤️

A post shared by SORAYA (@soraya82) on

Ben dit, Soraya. Cadascú és lliure de posar-se la disfressa que vulgui, ja sigui en un casament o a les festes del carnaval.