El confinament fa, entre d'altres coses, que tinguis molt de temps. Temps per no fer res, temps per pensar, temps per gravar vídeos. Temps per deixar tothom k.o. amb unes imatges inclassificables. Miguel Ángel Silvestre, actor espanyol conegut per Velvet, Sin tetas no hay paraíso o tantes altres sèries.

miguel angel silvestre2

@miguelangelsilvestre

Silvestre ha estat força actiu a Instagram les darreres hores. Per exemple, confessant que el seu primer petó se'l va fer a Catalunya, als 13 anys, quan estava fent un curs de tennis a l'escola de Sergi Bruguera i es va enamorar d'una nena de la residència de les noies. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

😊 13 años. Mi primer Beso. Mi sueño era ser jugador de tenis. Ese año les pedí a mis padres que me dejaran vivir en una residencia de tenistas que había en Barcelona, la escuela de Sergi Bruguera . Tenía muy claro que quería ser jugador de tenis profesional. Terminé convenciéndoles, todavía hoy mi madre me dice que no sabe cómo me dejó marchar. Fueron unos años maravillosos. La residencia constaba de una zona común donde todos veíamos la tele y dos grandes habitaciones una para los chicos y otra para las chicas. Por la noche a las 23:00 nos mandaban a cada uno a sus habitaciones, y estaba terminantemente prohibido salir a la zona común. Siempre había un vigilante, pero todos sabíamos que ese vigilante se iba a dormir a eso de las 00:00. A mí me gustaba mucho una chica, le pregunté si quería quedar conmigo en la zona común a las 00:30. Ella me contestó “May be” , a las 12:30 salí, no había nadie... Y de repente se abrió la puerta de la habitación de las chicas, esa puerta hacía mucho ruido, os juro que se me disparo el corazón, estaba convencido que el vigilante nos iba a pillar pero valía la pena tomar ese riesgo Ese día me di mi primer beso. Fue épico. #diainternacionaldelbeso

Una publicación compartida de Miguel Angel Silvestre (@miguelangelsilvestre) el

Una confessió que ha fet quan s'ha recuperat  després de gravar unes imatges que han deixat fora de joc la xarxa. Es veu l'actor al seu llit, davant de càmera, preguntant al seu interlocutor, o preguntant-se a ell mateix com va la cosa, i responent que "Bien, aquí en casa". Però alhora, Silvestre es trenca de riure, sense gairebé poder tenir els ulls oberts, en un vídeo hilarant que s'encomana i que ha fet que els seus seguidors arribin a la mateixa conclusió...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

-Hey que tal? -Bien, aquí, en casa.

Una publicación compartida de Miguel Angel Silvestre (@miguelangelsilvestre) el

"¿Fumas porros?", "¿Qué te fumaste? Me contagias la risa", "No sé qué tomas por la noche, pero quiero lo mismo", "·Se ha fumado un porrazo como su cabeza de grande", "Yo quiero de lo que te has tomao".... Sigui el que sigui, vídeos com el seu alegren el confinament.