Fa un parell d'anys va sorprendre amb les seves paraules sobre la crua realitat que li va tocar viure, que després de portar molts anys dedicada a la comunicació, en programes com Plàstic a TVE, presentant o col·laborant en nombrosos programes de ràdio i televisió, ara havia arribat a una edat on les portes se li tancaven i portava molt de temps sense feina. Un vídeo valent on deia que "Tengo más de 50 años, y eso es un hàndicap para cualquier mujer. Mujer de más de 50 años tiene muy difícil el acceso al mercado laboral. No importa que mi currículum sea espectacular y que ya no me pueda quedar embarazada. Da igual. Entre una cosa y otra no me quedó más que darme de baja de la seguridad social y necesito trabajar, seguir cotizando, y aquí estoy, ofreciento mis servicios por si hay alguien por ahí que desea contratarme profesionalmente". Era Marisol Galdón:
➡️ Mujer de más de 50, con amplia y reconocida experiencia profesional, en búsqueda activa de empleo 🎤🎙️📻📺✍🏻🎭#marisolgaldon
— Marisol Galdón (@MarisolGaldon) September 16, 2021
¿Me ayudas a difundir?
Gracias.
⬇️⬇️⬇️ pic.twitter.com/yavJ07nytp
La cosa no va canviar massa tot i aquesta crida. De fet, a principis d'agost, la mateixa Galdón parlava per Socialité a Telecinco, molt desencaixada després de continuar amb molt de temps sense feina, demanant treball, angoixada per les despeses mínimes per viure: “Perdonad, pero estoy en un punto de esos en que, salvo los pájaros, las estrellas o alguna música que todavía me emociona, no le encuentro sentido a mi vida. Al bucle existencial que me atiborra de hartazgo. He agotado mi resiliencia. No me han dejado hacer mucho en los medios, colaborar mucho pero hacer poco". Una de moltes dones "maduras que vivimos en una precariedad absoluta". Després d'allò, va prendre una ferma decisió: obrir-se un compte per adults, a OnlyFans, on penjar fotos pujades de to. "Ahí tus fans te apoyan y puedes monetizar. Colgué fotos sexys. Quién me iba a decir que con 62 años me iban a encontrar así”. I com a mostra, algunes imatges on diu que "¡Voy de culo en OnlyFans!" o que és "La Galdón más sexy y traviesa".
"La primera vez que saqué la fusta en uno de mis streams, noté que el tema os ponía mucho. Y pensé: ¿por qué no me abro una paginita en Onlyfans para petardear un poco y mostrar mi lado más sexy?". Al mateix programa ha tornat a intervenir per dir el temps que porta i que encara no sap quant demanar per les fotos. També ha parlat del seu nou públic: “Llevo dos meses y no se que tarifas cobrar. Estoy empezando a tener ahora más suscriptores. A través de mensajes tus fans pueden comunicarse contigo. Depende si me resultan motivadoras o creativas a mi trabajo como actriz acepto conversaciones. Me entran chavales súper jóvenes”. Esperem que li vagi molt bé i tingui molts seguidors. S'ho mereix.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!