Poques actrius hi ha en aquest país amb el talent, la simpatia i la bellesa de Kira Miró. Tots els personatges que aborda els fa perfectes, i quan no està actuant davant de càmeres, desprén una simpatia que enamora. La intèrpret canària, a qui recentment hem vist a la segona temporada de Machos alfa, és una habitual de la petita i la gran pantalla, i als seus 44 anys pot presumir d'un currículum que no està gens malament: La que se avecina, Servir y proteger, Paco y Veva, De perdidos a Río, Que se mueran los feos, Rivales, Isi & Disi... I el proper que vindrà, una comèdia que ja es veu que anirà molt bé d'espectadors, i que segur que és una bona opció quan s'estreni a finals d'agost, "Odio el verano".
Últimament l'hem pogut sentir al podcast Todo sobre mi madre, amb la seva manera inconfusible d'explicar les coses, amb la seva gràcia natural, meravellosa com sempre:
La Kira ha gaudit d'uns dies de relax i de bona companyia, sensacional el ball que es marca en un Stories al costat d'un grup d'amigues, donant voltes en una pista.


Uns dies de descans, de sol i platja a la Mediterrània, on ha regalat als fans una imatge preciosa, a punt de capbussar-se a l'aigua, concretament a la meravellosa Formentera. Com ella diu, "La felicidad en el Mediterráneo". No cal que ho juri. Només veient-li el somriure d'orella a orella ens fem una idea d'aquesta felicitat que té. El millor, però, els dos hashtags que acompanyen la imatge: "#sinfiltrosniná, #talcual". Nombrosos fans, seguidors, amics i col·legues de professió han aplaudit la imatge i li han dedicat merescudes paraules boniques, com l'actriu Marta Hazas, "Cada día más guapa", o Paco León: "Más guapa y revientas".
Kira Miró, meravellosa. Esperem que acabi de passar un bon estiu.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!