Ara resulta que les dones han de tenir el seu propi menjar "més femení": més petit, que no et taqui i no deixi molles. Aquesta és l'ocurrència de Pepsi per a la seva nova línia de snacks que ha estat defensada per la mateixa directora general de la companyia, Indra Nooyi amb un comentari molt desafortunat.

"Quan els joves mengen patates xip es llepen els dits amb gran alegria, i quan arriben el fons de la bossa aboquen les molles a la seva boca perquè no volen perdre aquest sabor", va explicar Nooyi al Dubner. I va rematar: "A les dones els encantaria fer el mateix, però no ho fan". I per què? Vegin la seva gran argumentació: "no els agrada mastegar fent soroll en públic, no es llepen els dits generosament i no els agrada abocar les molles a la boca". La relliscada de Nooyi ha generat el lògic rebuig de les xarxes, d'anònims a algunes cares conegudes.

Doncs vaja. A veure ara com arregla Pepsi l'embolic muntat a les xarxes.