S’apropa el Black Friday, arriba Nadal i Reis, i per a molts les compres són (gairebé) una obligació. 

Davant d’això, Google s’ha proposat fer la vida més fàcil als usuaris, i ha instaurat una eina que es preveu interessant: un marcador en directe de l’ocupació dels llocs públics.

Diuen que el temps és or i que les llargues cues poden emprenyar fins i tot al més tranquil, de manera que aquesta nova eina permetrà saber com de concorregudes estan les botigues o establiments habituals.

El lloc on volies anar és ple? Pensa si de debò vols anar-hi, i si decideixes que no, pren nota de quan estarà menys concorregut. Pots també fer una ullada a quanta estona de mitjana s’hi passa la gent dins:

A la vida no tot funciona a la perfecció, i pot passar que aquell establiment que s’anunciava que no era ple, ho estigui. Primer, no t’atabalis més del compte i, segon, tens l'opció de deixar-ho escrit a Google:

Nadal i Reis són temps de compres per a molts, però també és època de viatges per a uns altres. O d’ambdues coses. En qualsevol cas, el marcador d’ocupació en directe no és només cosa de botigues i comerços, sinó de qualsevol lloc públic. També dels monuments de les ciutats.

Ets a París i no saps si visitar la Torre Eiffel al matí o la tarda? O millor demà? Comprova la cua que hi ha a cada instant:

Podrà, aquesta eina de Google, fer-nos la ‘vida de compres’ una mica més fàcil? Ens ho expliquem quan passin les festes.