El Black Friday ha esdevingut una de les jornades amb més vendes de l’any, i a això hi ha moltes maneres de treure-li suc.

Ja que aquest dia molts estan especialment disposats a invertir diners en compres, l’ONG Acció contra la fam ha volgut que botigues i clients posin de la seva part per eradicar la fam.

Com a resposta, un total de sis botigues online (Ibertrónica, Ticket Bis, Ulabox, Interflora, Pangea i Bebenube) han decidit posar una mica de color al famós Black Friday amb donacions a Acció contra la fam, en què els compradors tindran un paper protagonista.

Els usuaris que adquireixin algun producte entre aquest dilluns i aquest divendres –el dia del Black Friday– podran afegir durant el procés de compra una donació a l'ONG, i així participar en la causa.

Algunes botigues, fins i tot, aportaran de les seves arques la mateixa quantitat que el total de donacions dels seus clients, d'aquesta manera l’aportació serà doblada.

També hi ha les firmes que no implicaran directament els compradors a les donacions, però aportaran una quantitat fixa a l'ONG independentment del nombre de compres.

Les aportacions serviran a Acció contra la fam per ajudar a finançar els seus projectes de prevenció, diagnòstic i tractament contra la desnutrició en més de 45 països.