Gran desplegament a Colòmbia per acompanyar Letizia en el seu viatge internacional. Aquesta setmana ha visitat llatinoamericà per conèixer el treball que Espanya està desenvolupant per erradicar la pobresa a la regió. Serà un dels molts viatges que realitzarà aquest any. Una funció que ha volgut treure a l'emèrita Sofia per la seva avançada edat i dels que ara s'encarregarà ella. La dona de Felipe ha anat acompanyada de les persones de la seva total confiança perquè tot surti perfecte.

La reina és una dona calculadora i controladora. Li agrada tenir tot perfectament lligat i ha d'anar sempre de vint-i-un botó i radiant a cada un dels seus actes. Sap que totes les mirades estaran posades en ella i més en aquests viatges internacionals. A més, Letizia aprèn dels seus errors. Sempre s'ha dit que li agrada llegir tots els articles que s'escriuen sobre ella.

Llum Valero
Llum Valero

A diferència de Juan Carlos, Letizia i Felipe no dispensen els diners que reben de les arques de l'Estat per a les seves despeses personals, sinó que són ells mateixos que administren el seu sou. D'aquests diners, els reis paguen un equip d'assessors encapçalat per José Manuel Zuleta i Alejandro. Casa Reial mai no ha comunicat el sou d'aquestes persones, com tampoc de cap dels seus treballadors, ni de l'equip de seguretat ni d'altres assalariats.

Letizia és una de les reines més elegants i atractives. Sempre es destaca la seva vestimenta encertada o el seu cos fitnes, així com la seva llarga cabellera. La reina compta també amb un equip de confiança per a aquests menesters. La persona que l'ajuda a triomfar en les seves aparicions públiques és Eva Fernández. Ella és la responsable del canvi d'estil de la reina en l'última dècada.

Perruquera i estilista de total confiança, amigues íntimes

Des que Letizia va accedir al tron el 2015, Eva Fernández s'ha convertit en el seu estilista personal, a més de confident, són grans amigues. Treballa a l'ombra i mai no es veuen juntes. Només les van poder fotografiar a ambdues en la desfilada del Dia de la Hispanitat de 2016.

Llum Valero
Llum Valero

Aquesta estilista es va llicenciar en Publicitat a la Universitat San Pablo CEU, posteriorment es va matricular en Disseny de Moda en la Institució Artística d'Ensenyament, IADE. Es van conèixer al showroom Muy Personal, de Matías Rodríguez, un amic comú, mentre Eva treballava per a diverses editorials de moda. A Letizia li va encantar la seva forma de ser, compartien diverses aficions.

Però no és l'única dona que viatja amb ella. Luz Valero és la seva altra gran amiga i la seva perruquera oficial. Es coneixen des de fa dècades, quan ambdues treballaven en els informatius de TVE. La d'Huete continua lligada a la cadena pública, treball que compagina amb Zarzuela.