Victoria Federica ha fet vint-i-sis anys aquest 9 de setembre, unes dates marcades per la tornada a la rutina i el fi de les vacances. La royal ha viscut un estiu molt tranquil, rodejada de molt mar, luxes i també d'amics i família. Ara bé, també es va veure envoltada en una onada de crítiques per una història d'una foto seva en un iot en la qual va desitjar viure en un estiu etern. Doncs bé, els seus desitjos ja fa temps que s'han fet realitat perquè la jove ni estudia i actualment treballa de les xarxes socials, una ocupació una mica qüestionable tenint en compte que el seu contingut està ple de publicitat i cap mena de fotografies o contingut orgànic sobre el seu dia a dia. Tot i això, en una data tan especial com és el seu aniversari, des d'EN Blau esperàvem veure alguns detalls del seu natalici, com algunes imatges de la celebració i algunes felicitacions especials. Vint-i-quatre hores més tard tenim nou contingut sobre la jove.



Tot i ser el seu aniversari, Victoria Federica continua sent igual de discreta que sempre i només es limitava a compartir unes imatges seves d'esquena bufant les espelmes que just havia compartit Rocío Laffón, la seva millor amiga, que just la felicitava amb un vídeo i un selfie preciós de les dues amb dedicatòria d'amor inclosa. Una felicitació que des d'EN Blau vam comentar, però que pensàvem que aniria acompanyada d'una altra felicitació molt especial, la de Jorge Navalpotro, empresari i fill dels propietaris de la Sala La Riviera de Madrid, i parella de Victoria Federica des de principis d'any. Una relació que aviat va acaparar portades de revista i que inclús hauria aprovat el rei Joan Carles després que el jove viatgés amb la família reial a Dubai per a veure l'emèrit. Així és la parella:


Des d'EN Blau esperàvem la seva felicitació i no sabem si Jorge Navalpotro va llegir l'artícle, però poc després de la nostra petició va felicitar públicament la seva nòvia per la xarxa. Navalpotro publicava un collage de fotografies de diversos moments junts: selfies a l'ascensor, al vestidor, també imatges de tots dos junts al mar o al jardí de casa amb la mascota de la royal i també de les mans de totes dues agafades amb una polsera a conjunt amb les inicials de cada un. Un recull molt especial ple de fotos inèdites que no havíem vist abans de la seva relació. Un altre detall que no ha passat desapercebut són les paraules que el noi li ha dedicat a Victoria Federica, mostrant-nos quin és el seu sobrenom afectuós: "Happy Birthday, Gordita!":

Les felicitacions d'aniversari sempre mostren molts més detalls dels que pensem i en aquesta felicitació, Jorge Navalpotro ens ha deixat veure una mica més de la seva relació amb Victoria Federica, més ben dit, la seva gordita. A més, amb aquest gest també confirmen que continuen junts i enamorats després d'un estiu que han aprofitat per anar als toros i per assistir a bodes junts i ahir, per celebrar l'aniversari de la gordita.