Gairebé un any sortint és el que porten Pablo Urdangarin i Johanna Zott. Ambdós es van conèixer al Liceu Francès i posteriorment es van retrobar, sorgint una relació que, com no podia ser de cap altra forma, ha ocupat unes quantes pàgines a les revistes de paper cuixé.
Des d'aleshores, Pablo i Johanna han passat molt temps junts. Mai no s'han amagat. Se'ls ha vist en repetides ocasions passejant per Barcelona. Zott, a més, és la fan número 1 de Pablo. Era una d'habitual dels partits del jove, tant a del FC Barcelona com en el seu nou equip, el BM Granollers.
Johanna Zott se'n va d'erasmus
Però com dèiem, "era". I és que Johanna ha començat una nova vida a Alemanya. La jove ha marxat d'erasmus al país alemany. Fa mesos que està aprenent l'idioma. El mes de gener passat fins i tot va passar una prova de nivell d'idioma.

Segons va revelar una font propera a Pablo per a Mujer Hoy, el jove és qui pitjor ho està passant dels dos. Urdangarin s'ha quedat sol a Barcelona, havent de buscar com cobrir el temps que abans passava amb Johanna.
Els pares de Johanna Zott la pressionen perquè se centri en els seus estudis
Però que Johanna hagi marxat d'erasmus no és casualitat. Aquesta decisió ha estat motivada especialment pels seus pares. Filla d'una metgessa i un professor, els estudis han estat una cosa fonamental i primordial en la seva vida i en la de les seves dues germanes. Els seus pares sempre han pressionat perquè prioritzin la seva formació acadèmica i se centrin en els seus estudis. De fet, tal com t'hem explicat, Pablo volia anar-se'n a viure amb Johanna quan es va mudar Pedralbes recentment, després del seu fitxatge pel BM Granollers. Però els seus pares van ficar mà, considerant que l'important ara són els seus estudis i que ja tindrà temps per a relacions sentimentals. Opinen que la jove es despistava massa per culpa de Pablo.
Una cosa que a la infanta Cristina no li ha agradat un pèl. La filla del rei Joan Carles I sent que han menyspreat al seu fill i els sentiments que té per Johanna. Com dèiem, Pablo s'ha quedat molt tocat a Barcelona. Ja no li va agradar que rebutgessin anar a sopar fa unes setmanes, després d'un partit en el qual van coincidir la infanta i la família de Johanna. Allò de posar impediments entre Pablo i Johanna ha refredat encara més la relació.