Dimecres és el dia de la setmana en què les revistes del cor treuen del forn les seves exclusives per aconseguir captar l'atenció dels amants del safareig i fer que vulguin comprar la seva revista. Aquesta segona setmana d'agost, la millor portada és per Diez Minutos, revista que ha publicat unes fotos exclusives del rei Felip en banyador navegant per Mallorca amb els amics. Un matí de vacances que no podia passar desapercebut per a l'EN Blau i que amaga diversos detalls ben curiosos sobre el rei, però sobretot sobre el context de la trobada. Felip se n'anava a gaudir del mar després d'haver finalitzat els seus compromisos reials durant l'entrega de premis de la Copa del Rei Mapfre de Vela i després d'un any especialment dur per un dels seus acompanyants. Atents. 

La portada de Diez Minutos amb el rei Felip al mar
La portada de 'Diez Minutos' amb el rei Felip al mar

Totes les fotos del reportatge només es poden trobar dins de la revista física de Diez Minutos, però només amb la portada ja podem veure-hi diversos detalls per comentar. D'una banda, es tracta d'una de les poques fotografies que hem vist de Felip sense samarreta i al mar. En aquesta ocasió podem veure que ha escollit un banyador amb estampat un estampat que combina el blau i el vermell de la marca de banyadors Kiff-Kiff. Concretament, el model que llueix el rei és el cachemir blau rentat; està rebaixat i per la web de la marca es pot veure que està vint euros més barat; ara té un preu d'uns 45 euros. Veurem si el rei té la mateixa influència que la seva dona i les seves filles i esgota les existències del banyador, convertint-lo en l'outfit estrella de l'estiu. 

El banyador del rei Felip de la portada de la revista 'Diez minutos'
El banyador del rei Felip de la portada de la revista 'Diez minutos'

D'altra banda, la revista Diez Minutos també ha donat més detalls sobre aquesta trobada de Felip amb els seus amics. Un dels motius per reunir-se és la favorable recuperació de Jaime Anglada, artista mallorquí i amic íntim del rei que, tal  com us narràvem des d'EN Blau fa un any, va patir un greu accident de moto causat per un cotxe que el va atropellar i es va donar la fuga. Un accident que va preocupar molt la família i els amics de Jaime Anglada, entre ells, el rei, que el va anar a visitar quan aquest va sortir de l'UCI i va baixar a la planta de l'hospital Son Espases. Ara, un any després, Jaime Anglada va reaparèixer durant la recepció oficial de la família reial a Marivent, mostrant la seva favorable recuperació després del greu accident. Tal com detalla la revista, el rei Felip es va deixar veure navegant pel mar i encetant una botella de xampany per a brindar per aquesta important millora de salut del seu amic, també present en aquest matí de vela. Es tracta, si més no, d'un pla molt especial per a tots dos amics, ja que la seva amistat va néixer exactament així, fent vela i navegant junts quan eren joves. 

Jaime Anglada durant la recepció oficial de la família reial a Marivent / Gtres
Jaime Anglada durant la recepció oficial de la família reial a Marivent / Gtres
La família reial saluda Jaime Anglada un any després del seu accident / Gtres
La família reial saluda Jaime Anglada un any després del seu accident / Gtres

L'estada de la Casa Reial a Mallorca ja és una tradició, però aquest any és més especial per diferents motius. Es tracta del primer estiu sense Irene de Grècia, la germana de la reina Sofia i un dels majors suports de la monarca, que va morir el passat mes de gener. A més, també es tracta d'un estiu important per a Elionor, que començarà la seva etapa universitària el pròxim mes d'octubre com a estudiant del grau en Ciències Polítiques de la Universitat Carlos III de Madrid. Un estiu per recordar en tots els sentits.