Elionor ha finalitzat la seva etapa a bord del vaixell escola Juan Sebastián Elcano. Ha recorregut durant cinc mesos vuit països diferents fins a arribar a Nova York per tot Llatinoamèrica. Dissabte passat es va acomiadar d'aquesta travessia i dels seus companys per fer cap de nou a Zarzuela. Va viatjar en un avió privat. Però la seva formació militar amb l'Armada encara no ha acabat. Després de passar uns dies de descans amb Letícia i la infanta Sofia, aquest dissabte a primera hora viatjarà a canàries per embarcar-se en la fragata Blas de Lezo, una altra part de la formació amb l'Armada. Seran dues setmanes en les quals ja no serà guàrdia marina, sinó oficial. Just a finals de juny acabarà aquesta formació i viatjarà a Gijón per retrobar-se amb els seus companys del vaixell escola i donar per conclòs tot el curs a Marín, on va començar tot. Allà rebrà a mitjan juliol la màxima condecoració, la seva segona distinció, estarà un pas més a prop de poder convertir-se en la futura reina d'Espanya.

Elionor i Sofia / Instagram
Elionor i Sofia / Instagram

Públicament tots saben que Elionor té festa aquests dies. Així que en aquesta ocasió no hi ha cap excusa, simplement és que no vol anar. Aquest divendres 13 de juny la infanta Cristina ha convidat a tota la família a dinar en un restaurant de Madrid pel seu 60 aniversari. Li agradaria aconseguir reunir-los tots com va aconseguir la infanta Elena fa gairebé dos anys. Però en el seu cas no serà possible perquè ja ha rebut la negativa d'alguns.

Ni a l'aniversari de la infanta Elena ni al de Cristina per ordre de Letícia

Igual que no va ser present en l'aniversari de la infanta Elena, Elionor tampoc no serà present en el de la infanta Cristina, tampoc la infanta Sofia. Les dues filles de Letícia seran la gran absència de l'aniversari, però amb una diferència, en aquesta ocasió queden en evidència perquè no hi ha cap excusa.

En l'aniversari de la infanta Elena ambdues estaven immerses en les seves respectives formacions. Sofia a Gal·les i Elionor a Saragossa; tanmateix, resulta que per a l'aniversari de Cristina, la infanta ha finalitzat els seus estudis a Gal·les i porta instal·lada diverses setmanes a Madrid de vacances, i la princesa no reprendrà la seva formació militar fins dissabte i encara està a la capital.

Ara es demostrarà que Letícia no vol que les seves dues filles s'ajuntin amb els Borbó perquè creu que podrien fer malbé la seva imatge. És la reina qui és darrere de les decisions de les nenes, que encara que ja són majors d'edat i poden decidir pel seu compte, estan coaccionades per la seva mare. Elionor i Sofia diuen "no".

Sofía y Leonor / Gtres
Sofia i Elionor / Gtres