Felip VI, Letícia i Elionor s'emporten de nou els aplaudiments d'un poble. La Casa Reial espanyola ha sabut fer els canvis necessaris per no acabar els seus dies en l'exili. L'estratègia que han seguit amb la princesa ha funcionat, i és que ara mateix és una de les més estimades. De fet, la germana de Sofia rep la màxima puntuació per part dels ciutadans. Hi ha una gran confiança en ella i el futur de la corona estaria més que garantit. Aquest cap de setmana s'ha convertit en la princesa de Viana, un títol que afegeix al de Girona i d'Astúries. En aquest primer acte oficial de la temporada ha estat acompanyada pels seus pares, que s'han mostrat molt orgullosos del gran creixement de la seva filla. La jove ha deixat per uns dies la seva formació a l'Escola de l'Aire de San Javier on cursa l'últim any de la seva formació militar. Una vegada finalitzat aquest any rebrà la tercera i última condecoració amb què obtindrà el màxim rang de les Forces Armades.
Elionor ha tingut seriosos problemes aquest últim any i és que és un dels més complicats per a ella a causa de la seva fòbia a les altures. En aquesta ocasió no va asseguda en un avió privat, sinó que és ella mateixa que pilota avions de combat. Ara per ara la princesa només ha rebut classes teòriques i en un simulador fins que estigui preparada per volar, ho farà sempre de la mà d'un instructor perquè la primera mesura és garantir la seguretat de la futura reina d'Espanya. La germana de Sofia acudeix a psicòlegs per vèncer aquesta por.
Letícia vol conèixer els companys d'Elionor
Com tots els anys, Letícia ha exercit un control molt excessiu. La monarca sempre es preocupa molt per les seves filles i no vol que qualsevol problema compliqui la bona imatge que tenen els ciutadans d'elles. Ara mateix són molt joves i es troben en la pitjor etapa per a la corona. Lògicament, com qualsevol altra persona de la seva edat comencen a descobrir-se i viure la vida amb amics i parelles. La seguretat de Casa Reial ha de fer molts més esforços.
Letícia ha demanat informes sobre cadascun dels nous companys d'Elionor, els alumnes de quart curs de l'Escola de l'Aire de San Javier amb qui compartirà tot l'any. Vol saber qui són i que famílies pertanyen, a més de saber si tenen algun antecedent.
La reina no vol males companyies per a la seva filla. De fet, no és la primera vegada que li realitza un test antidroga per comprovar que tot està en ordre. "Ha demanat que li facin un test de drogues", diuen fonts properes a Zarzuela, tant a la princesa com als seus companys. Ja no es fia de ningú, per sort en l'exèrcit la jove té més llibertat.