La relació de Joan Carles amb Corinna continua donant molt peixet als diferents programes, especialment de Mediaset. Ara, qui ha continuat estirant del fil ha estat el periodista Antonio Montero a Todo es mentira

antonio montero tem

Cuatro

Ha parlat del suposat 'regal' de 65 milions d'euros que l'emèrit li hauria fet a Corinna, i els termes emprats han donat a entendre que pel campechano, això és calderilla: Esa transferencia es muy normal, tampoco es para tanto, él no necesitaba esos 65 millones”. Però el més sucós de la seva intervenció no va ser quan van parlar de milions i sí de persones. Perquè en tot aquest affaire, quina relació unia a Joan Carles amb el fill de Corinna?, es pregunta el periodista. Ell mateix en dona la resposta: "Los escoltas del Rey estaban al servicio de Corinna y también de su hijo. Yo he visto a los escoltas subirle las botas de esquiar, con el niño, pero lo he visto con mis ojos, cómo esquiaban con él. Yo no hacía fotos porqué no estaba Corinna, y yo quería hacer fotos de Corinna, el rey y el niño”.

antonio montero tem2

Cuatro

"Tengo pruebas feacientes de que la relación del Rey con el hijo de Corinna era de bastante proximidad  y cariño", assegura Montero. El que ningú no s'esperava és la revelació que Montero va esbombar: "el rey, en sus aposentos privados, tenía bastantes fotos de este niño, de muy pequeño, de muy pequeño, con dos años!! ¿Por qué? No voy a hacer el ADN a nadie, pero lo que digo es que detrás de estos 65 millones a lo mejor hay la intención de proteger de alguna forma o de compensar...”. Pots veure-ho clicant a la foto:

antonio montero tem4

Cuatro

A aquest pas, Joan Carles li farà la competència a Julio Iglesias, y lo sabes.