Desenes de vehicles militars espanyols es passegen per les carreteres catalanes

Diversos grups de vehicles militars de l'exèrcit espanyol han estat vistos aquest divendres circulant per diferents punts de les carreteres catalanes. Han estat molts els usuaris que ho han compartit a través de Twitter, sorpresos per aquesta presència que, a més, coincideix amb el dia en què el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha anunciat la data i la pregunta del referèndum.

Els combois han circulat per vies d'entrada a Barcelona, com el peatge de Martorell, la Diagonal, la ronda de Dalt o la Gran Via. Entre els vehicles, hi havia ambulàncies per al transport de ferits, camions, tot terrenys amb remolcs i tanquetes.

També a l'eix transversal

A banda dels vehicles vistos a Barcelona, alguns usuaris també han alertat de la seva presència a l'Eix Transversal al seu pas per la comarca del Bages i Osona. En aquest cas, es tractava de camions transportant tancs.