L'empresa familiar Naulover ha complert 60 anys i cinc generacions dedicades al tèxtil amb un disseny i una producció totalment catalanes. Amb una plantilla de 130 treballadors directes i al voltant de 500 indirectes, s'ha consolidat com una de les marques referència.

Lluny de sotmetre's a la tendència habitual d'un sector que deslocalitza la producció per abaratir costos, l'aposta de Naulover va de Catalunya al món. I no al revés. Actualment la firma capitanejada per la dissenyadora i CEO Carme Noguera està present en gran part d'Europa així com els Emirats Àrabs, Estats Units, Xina, Mèxic o Xile, entre d'altres.

Des de la seu a Barcelona amb 9.000 metres quadrats de fàbrica, Naulover exporta el 25% de la seva producció i factura 18 milions d'euros. Però, lluny també de conformar-se, s'ha marcat com a objectiu arribar a vendre un 50% a l'estranger en els pròxims cinc anys. 

La valentia del lid

Naulover ha presentat la seva col·lecció "New Lido" en la 20a edició de la passarel·la internacional 080 Barcelona Fashion que té lloc al Recinte Modernista de Sant Pau. "És una proposta valenta que adapta el lid de la dècada dels anys 20 al segle actual, sense perdre la tradició de Naulover", ha assegurat Noguera. 

Naulover

Més concretament, el seu estil ho toca pràcticament tot. S'inspira en els grans volums i combinacions florals i ratllades per acabar-se barrejant en una explosió de teixits, seda i punt. Sense oblidar tampoc un autèntic joc enter colors naturals i estampats cridaners. I malgrat l'inexorable pas del temps, ni renuncia ni renunciarà a la seva essència: el punt. De Catalunya al món.