Tipus d'interès
Tatxo Benet
- Barcelona. Dilluns, 2 de novembre de 2026. 05:30
- Temps de lectura: 0 minuts
El president de FemCAT, Tatxo Benet, ha parlat clar amb ON ECONOMIA sobre l'opció d'entrar en política, que ha descartat, i l'actualitat econòmica catalana i la vaga general. Aquest novembre, la patronal celebra el Fòrum FemCAT amb la intenció de connectar empresa, institucions i societat per abordar reptes estratègics de país.
Gonzalo Gortázar
CaixaBank va guanyar un rècord de 4.962 milions d'euros en els primers nou mesos de 2026, un 13% més que l'any anterior, quan va obtenir un benefici de 4.397 milions d'euros. A més, el banc que dirigeix Gonzalo Gortázar va aprovar la distribució d'un dividend a compte de 1.281 milions d'euros (18,44 cèntims bruts per acció), que pagarà aquest divendres.
Rafael Ruiz
Ebro ha expandit la seva activitat a Croàcia amb l'obertura del seu primer concessionari a Zagreb, la capital del país. Un nou país més per a l'empresa que presideix Rafael Ruiz, que ha tancat la primera meitat del 2026 amb uns ingressos de 309 milions d'euros.