Nike ha donat un cop a la taula i ha fet front a les crítiques traient una col·lecció de talles grans. La indústria és cada cop més inclusiva i cada vegada més marques opten per dissenyar pensant en tot tipus de dona.

Campanyes virals com #IamAllWoman o la presència als mitjans de models curvy com Iskra Lawrence o Ashley Graham, estan aconseguint que les marques comencin a adonar-se que el món de la moda ja no està reservat a models molt primesNike Woman és l’última en sumar-s’he a aquesta moda, oferint una gamma de més de 200 productes que inclouen samarretes, pantalons, shorts i jaquetes. Però són els sostenidors esportius l’estrella d’aquesta col·lecció amb talles ampliades. 

 

A post shared by NikeWomen (@nikewomen) on

Sota l'eslògan "La força és la paraula clau per nosaltres: la talla no importa", la resposta a les xarxes socials ha sigut excel·lent. Molts usuaris han agraït a la marca que hagin fet un pas tan important que pot ajudar a moltes dones que fins ara no podien vestir roba esportiva.

Ara falta que les altres marques s'adonin de la necessitat d'iniciatives com aquesta.