Susanna Griso ha visitat el programa de les formigues. Companya de cadena de Pablo Motos, la presentadora d'Espejo público ha aparegut aquest dimecres davant els espectadors al matí i després, a la nit. El Hormiguero, per cert, amb la seva presència, ha aconseguit ser, no només el programa més vist del dia, sinó també s'han anotat la millor quota de l'any amb un 18,8%, sent líders amb més de 2,3 milions d'espectadors.

griso i motos
Pablo Motos i Susanna Griso / Antena 3

La presentadora catalana ha parlat de diferents noms propis, com del president del govern, Pedro Sánchez, del president del PP, Alberto Núñez Feijóo o del rei emèrit Joan Carles, que alguna vegada ha estat mencionat al seu programa, com quan ella mateixa va explicar que li havia enviat un missatge quan va tornar a Espanya la darrera vegada. De Feijóo ha dit que és “un boomer que llega con un manual totalmente distinto. Defiende una política seria. Durante los últimos años hemos estado hablando de la política tuitera, de la nueva política. A él todo esto le espanta. Creo que su suerte es que no cogió el primer tren, igual no era para él”. De Sánchez, que ha notat canvis de quan l'entrevistava sent candidat i ara que ja fa un temps que és el president del govern espanyol: “Recuerdo que pensé ‘pero este chico a dónde va’ porque era muy joven y se iba a enfrentar con Eduardo Madina y yo le veía poco empaque y mucho desconocimiento porque era una persona que salía del PSOE de Madrid pero que apenas era conocido. Me sorprendió la seguridad que tenía de que esa batalla se podía librar. Es verdad que tenía a la prima de Zumosol, a Susanna Díaz por ahí postulándose, pero estaba convencido de que su jugada podía salir y salió. Con todo lo que vino después”. El millor moment, però, ha estat quan han parlat de Joan Carles, de qui es considera amiga, i li han portat a plató... a Joan Carles... Latre:

Feijóo, Sánchez, Joan Carles... no han estat els únics noms propis dels quals ha parlat Griso. Però amb el que veritablement li ha canviat la cara, emocionada, ha estat parlar del seu quart fill. El desembre del 2019, Griso ampliava la família. Amb el seu exmarit, el productor de TV Carles Torras, tenen 3 fills, dos de biològics i una adoptada a Costa d'Ivori, en Jan, la Mireia i la Dorcette. I des de fa tres anys, tenen un nou "germà". Ho explicava així la periodista: "Mi hermana Marta trabaja en centros de niños tutelados y me llamó diciéndome que había un chaval africano que iban a sacar de un centro de menores y se quedaba en la calle. Ahora forma parte de nuestra familia. Vive con mi hermana y los fines de semana está mucho conmigo. Le estoy pagando los estudios. Es un chaval fantástico, con muchas ganas de estudiar, trabajar y salir adelante". Ara, amb Pablo Motos, ha donat més detalls: "Mi hermana y me dijo que un niño se quedaba en la calle porque la prueba de muñeca revelaba que tenía 18 años aunque él tenía todos los papeles que demostraban que tenía 16. Le hemos pagado los estudios entre las dos, a ella la llama abuela, a mi madre y es maravilloso".

griso i motos2
Pablo Motos i Susanna Griso / Antena 3

Griso, emocionada, reconeix que "nuestro Koudus es maravilloso, bueno, lo estáis viendo: es guapo, simpático, buena gente... feliz, feliz. Cocina maravillosamente, es muy trabajador. Además, ahora ya tiene papeles. Yo estoy muy orgullosa de él porque ha estudiado FP. Hizo las pruebas además de catalán, que tiene mucho mérito. Es una persona que habla cuatro idiomas africanos...". "Como digas una frase más le van a salir siete novias", la talla Motos. 

griso fill
Susanna Griso i el seu fill Koudus / Antena 3

I ella: "Pues no tiene ninguna. Es maravilloso, además, a mi él me ha permitido acceder a un mundo, que es el de los mal llamados menas, que es muy difícil", diu la presentadora amb els ulls brillants de l'emoció.